10 فروردین 1403

نوری و زارع برای مردم انزلی قایقران نشدند

به گزارش خبرراست، میرشهاب مؤمنی از برگزاری مراسم سالگرد سیروس قایقران در مزار این اسطوره ملی در ۱۷فروردین ماه خبر داد و اظهار کرد: امسال هم مانند سال های گذشته در کنار این مراسم همایش قایقران برگزار می شود.

وی گفت: رییس ستاد بزرگداشت قایقران در انزلی فرماندار شهرستان آقای مومنی زاده و دبیری این ستاد را رییس هییت فوتبال شهرستان انزلی بر عهده دارند.

نایب رییس هییت فوتبال گیلان با اشاره به این نکته که سیروس قایقران اسطوره فوتبال ایران به ویژه گیلان است ، اضافه کرد: مردم گیلان به ویژه انزلی در سالگرد مرحوم سیروس قایقران همه دور هم جمع می شوند و یاد او را گرامی میدارند.

مومنی گفت: مردم انزلی دنبال گمشده ای هستند، کسی که نمونه هایش بعد از سال ها در جامه بازیکنانی مانند پژمان نوروی و مازیار زارع می دیدند اما هیچکدام آنها برای مردم انزلی سیروس نشدند.

وی با تأکید براینکه قایقران مردم بزرگی برای فوتبال ایران و گیلان بود، تصریح کرد: سیروس خیلی زود رفت و تبدیل به حماسه و جاودانگی برای خانواده فوتبال گیلان شد، او متعلق به تمام شهرهای کشور است و اثرات فرهنگی و خاطرات خوبی از خود در یاد همه مردم برجا گذاشت، همه مردم ایران با سیروس با احترام برخورد می کنند و بزرگان فوتبال ایران هر سال در مراسم مرحوم سیروس قایقران حضور پیدا می کنند.

مؤمنی با بیان این مطلب که خیلی از بزرگان فوتبال ما آمدند و رفتند و خدابیامرزشان، ولی اینگونه مراسم برای آنها گرفته نشده است، تصریح کرد: سیروس با نوع رفتنش به جاودانگی تبدیل شد.

نایب رییس هیئت فوتبال گیلان در خاتمه اظهار کرد: امیدواریم سال ۹۶سال خوب فوتبالی برای فوتبال ایران به ویژه گیلان باشد و چشم انتظاری مردم به پایان برسد و نمایندگان فوتبال گیلان درخش های چشمگیری را رقم بزنند.

کاسپین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *