10 فروردین 1403

استحکام محل سکونت مردم مهم‌ترین هدف بزرگ‌ترین واحد تولیدی سیمان استان است

به گزارش خبر راست، مدیرعامل شرکت سیمان خزر در نشست هم‌اندیشی با انجمن بتن آماده‌های استان گیلان در بررسی راهکارهای ارتقا کیفیت بتن آماده گفت: تعامل صنعت سیمان و بتن در راستای توسعه زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف اثرگذار است.

نشست تخصصی «بررسی راهکارهای ارتقا کیفیت بتن آماده» به همت شرکت سیمان خزر و انجمن بتن استان گیلان و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و با حضور مدیران واحدهای تولیدکننده بتن آماده سطح استان در محل دفتر فروش شرکت سیمان خزر رشت برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر اسحاق جمال امیدی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت‌مدیره شرکت سیمان خزر ضمن تسلیت رحلت جان‌سوز مادر سقای آب و ادب و علمدار دشت کربلا، شاه بانوی بنی‌هاشم، حضرت ام‌البنین (علیها سلام) و عرض خیرمقدم به حاضرین به بیان فرصت‌ها و چالش‌های بین صنعت سیمان و صنعت بتن پرداخت و با اشاره به راهکارهای لازم برای تقویت زنجیره تأمین، اظهار داشت: تعامل دو صنعت سیمان و بتن می‌تواند در راستای توسعه زیرساخت‌ها بخش‌های مختلف اثرگذار باشد.

وی با اشاره به موفقیت‌های سیمان خزر در عرصه ملی و استانی افزود: بهره‌گیری از نیروی انسانی متخصص، دلسوز و کارآمد و همچنین وجود نگاه جهادی و انقلابی توأم با تکیه‌بر علم و تکنولوژی راز موفقیت سیمان خزر بوده است.

مدیرعامل شرکت سیمان خزر با اشاره به کیفیت محصولات این شرکت تصریح کرد: توجه به کیفیت از مهم‌ترین دغدغه‌های مدیریت و پرسنل زحمت‌کش شرکت سیمان خزر بوده و در این راستا گام‌های اثربخشی از جمله ایجاد دپوی مناسب مواد اولیه مرغوب، استفاده از سنگ‌آهک تخت آسمان یک، راه‌اندازی نمونه‌گیر و تعمیرات اساسی دپارتمان‌های تولید برداشته‌شده است.

دکتر جمال امیدی برخورداری از مصالح مرغوب و باکیفیت را لازمه ساخت‌وسازهای مقاوم دانست و بیان کرد: سیمان خزر با توجه و تکیه‌بر علم و استانداردهای روز دنیا و بهره‌گیری از متخصصین جوان و توانمند خود باکیفیت‌ترین سیمان منطقه را تولید نموده است.

وی با تأکید بر لزوم اعتمادسازی در جامعه متعاقب تولید مصالح با کیفیت و مرغوب افزود: شرکت سیمان خزر توانایی تولید انواع سیمان‌های مورد نیاز بازار را دارا می‌باشد.

مدیرعامل و نائب رئیس هیئت‌مدیره شرکت سیمان خزر با بیان اینکه مردم مهم‌ترین سرمایه‌های اجتماعی هستند گفت: سیمان خزر علاوه بر توجه به کیفیت در قیمت‌گذاری محصولات هم منافع مردم را ارجح دانسته و با عرضه کارشناسی و عادلانه در بورس کالا مسئولیت‌های اجتماعی را در کنار وظیفه اقتصادی جزء اهم وظایف این واحد تولیدی عنوان کرد.

دکتر جمال امیدی با اشاره به اجرای عملیات تعمیرات شرکت گفت: علیرغم تحریم‌ها و محدودیت‌های اقتصادی با بهره‌گیری از توان و تخصص داخلی تعمیرات اساسی در بخش‌های مختلف شرکت انجام پذیرفته و همین موضوع در روند توسعه و موفقیت سیمان خزر نقش‌آفرین بوده است.

مديرعامل شركت سیمان خزر به تشریح اقدامات صورت گرفته در خصوص ارتقای کیفیت محصولات پرداخت و یادآور شد: برای ارتقای کیفیت محصولات با مرجع کنترل کیفیت (شرکت تحقیق توسعه صنعت سیمان) قرارداد همکاری بسته‌شده و با انجام آزمایشات مختلف، محصولات خزر به بالاترین سطح کیفیت رسیده است.

وی با اشاره به کیفیت بالای محصولات سیمان خزر افزود: ارتقای کیفیت برای اولین بار زمینه‌ساز اخذ مجوز تولید سه محصول جدید از مرجع استاندارد گردید.

در بخشی دیگر از این نشست تخصصی، رهبر رئیس انجمن صنفی تولیدکنندگان بتن آماده استان گیلان نیز مشکلات و چالش‌های این صنف را برشمرده و پس‌ازآن مهندس محمودی مدیر آزمایشگاه و کنترل کیفی و مهندس بهنیا مدیر فروش شرکت سیمان خزر توضیحاتی را ارائه کردند.

گفتنی است در پایان حاضرین جلسه به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و دکتر جمال امیدی نیز با بیان این نکته که شرکت سیمان خزر به بلوغ کیفی و کمی رسیده و این مهم ناشی از خودباوری، خوداتکایی و توجه و اعتماد به تخصص و توانمندی‌های داخلی بوده، جلسه پایان یافت.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *