10 فروردین 1403

بازدید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از شرکت سیمان خزر

به گزارش خبر راست و به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان خزر، دکتر عباس علیزاده مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان و مهندس اکبرنیا رئیس اداره بازرسی این اداره کل از شرکت سیمان خزر به‌عنوان یکی از واحدهای تولیدی با اهمیت و اصلی‌ترین تأمین‌کننده سیمان استان گیلان بازدید به عمل آورد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان به همراه رئیس اداره بازرسی این اداره کل روز دوشنبه ۱۳ دی‌ماه با مشایعت مدیرعامل و مسئولان شرکت سیمان خزر از قسمت‌های مختلف و روند تولید سیمان این شرکت دیدن کردند.

دکتر عباس علیزاده و هیئت همراه با حضور در دفتر دکتر اسحاق جمال امیدی مدیرعامل و نائب رئیس هیئت‌مدیره شرکت سیمان خزر با وی به گفتگو پرداخته و در ادامه این بازدید ضمن حاضر شدن در یادمان شهدای کارگری سیمان خزر و ادای احترام به مقام شامخ این شهدا کارگری و شهید حاج قاسم سلیمانی از قسمت‌های مختلف (کوره، آسیاب‌ها، اتاق کنترل، آزمایشگاه شیمی و فیزیک، بارگیرخانه و سالن آموزش جدیدالتأسیس جوار کارگاهی) شرکت دیدن کردند.

در این دیدار مدیرعامل شرکت سیمان خزر لوشان ضمن خیرمقدم به مدیرکل تعاون و هیئت همراه و تشکر از حسن نظر ایشان به تولید، علی‌الخصوص مجموعه سیمان خزر به تشریح عملکرد رو به رشد شرکت در سال جاری و اقدامات انجام پذیرفته جهت تکریم مصرف‌کنندگان و ثبات بازار مصرف از جمله تولید با کیفیت و تحویل بیش از ظرفیت اسمی، عرضه تمامی محصولات تولیدی از طریق بورس کالا و دریافت تندیس مشتری مداری کشوری به‌عنوان تنها شرکت تولیدی سیمان، اخذ تندیس زرین صنعت برتر استان گیلان و همچنین تندیس واحد برتر حمایت از مصرف‌کننده را مطرح کرد.

وی همچنین با توضیح اقدامات انجام پذیرفته شرکت در سال جاری و وضعیت رو به رشد این واحد صنعتی، موفقیت‌های به‌دست‌آمده سیمان خزر در عرصه‌های استانی و ملی را حاصل کار گروهی، همدلی، بهره‌گیری از خرد جمعی و تلاش تمامی همکاران زحمت‌کش و خدوم این مجموعه دانست.

جمال امیدی با توجه به شروع فصل سرما و قطع گاز به چالش تهیه مازوت اشاره و عنوان کرد: علاوه بر هزینه چند برابری تحمیل‌شده به شرکت‌ها ناشی از بهای تمام شده مازوت، بارگیری و حمل مازوت از پالایشگاه ری، کارخانجات را دچار مشکلات فراوانی کرده است.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان نیز با اشاره به تأکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با تولید گفت: مجموعه اداره کار همواره در کنار تولیدکنندگان بوده و فرایند عملیات مجموعه سیمان خزر در شرایط کنونی را یک کار جهادی دانسته و ضمن خدا قوت به پرسنل این واحد تولیدی و عملکرد موفقیت‌آمیز شرکت این بازدید پایان یافت.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *