10 فروردین 1403

تعارف صدر جدول بین چوکا و سپیدرود!

به گزارش خبر راست و به نقل از فارس، چوکا تالش و ایرانجوان بوشهر از هفته هفتم لیگ دو ساعت ۱۴ در استادیوم پوریای ولی تالش مقابل یکدیگر قرار گرفتند که در انت‌ها بازی با نتیجه سه بر صفر به سود نماینده گیلان پایان رسید.

علی نظرمحمدی سرمربی چوکا در این دیدار اشکان توانا، نیما دلاور، آشتیانی، پورمحسن، صادقی، رسولی، سید علی یحیی زاده، مرتضوی و حسین حیدری را در ترکیب تیمش قرار داده بود.

سرمربی ایرانجوان بوشهر نیز در این دیدار محمدرضا فصیحی، کوروش چاپی پور، علیرضا افضلی، ابراهیم زائر ابراهیمی، علی باولی، احمد راهرو، عبدالله صادق صفت، مسعود فاقرلو، علی عباسی، حسن نعمتی و سهراب ادیب در ترکیب تیم جنوبی قرار داده بود.

گل‌های چوکا را در این دیدار حسین حیدری، حمید حیدری خدابنده لو و سید علی یحیی زاده به ثمر رساندند.
در پایان هفته هفتم چوکا تالش با چهار برد یک مساوی و ۲ باخت و ۱۳ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و سپیدرود دیگر نماینده گیلان با ۱۲ امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد.

این نکته نیز قابل ذکر است که در این هفته دیدار شهرداری بندرعباس و شهیداورکی به دلیل حضور نماینده اسلامشهر در رقابت‌های جام حذفی کشور معوقه اعلام شده که زمان این مسابقه متعاقبا اعلام خواهد شد و پس از این دیدار جدول دستخوش تغییرات خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *