10 فروردین 1403

انتقاد «فرشاد پیوس» از سرعت کند تکمیل استادیوم وحدت شهر آستارا

به گزارش خبر راست و به نقل از مهر؛ فرشاد پیوس  با اشاره به وقایع دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری آستارا و ملوان انزلی، اظهار کرد: با کارشکنی هوادار به ورزشگاه راه دادند.

وی با انتقاد از ورود هواداران تیم فوتبال ملوان انزلی به استادیوم سردار جنگل رشت در بازی دیروز، افزود: ما میزبان بودیم ولی یک هوادار تیم فوتبال شهرداری آستارا در سکوها حضور نداشت.

پیوس با بیان اینکه برایمان فرقی نداشت و در بازی دیروز مثل میهمان بودیم، تصریح کرد: همه هواداران حاضر در بازی دیروز مربوط به تیم ملوان بودند که آرام آرام آمدند داخل و یکی در را برایشان باز کرد.

وی، ادامه داد: یکی و دو نفر از آقایان کارشکنی کرده و این از قبل برنامه ریزی شده بود که هوادار ملوان به ورزشگاه بیاید.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا، گفت: اگر ما هم می‌دانستیم از آستارا به استادیوم رشت با اتوبوس هوادار می‌آوردیم اما به همه گفتیم که به خاطر کرونا نیایید.

وی، تاکید کرد: هواداران فوتبال شهرداری آستارا مظلوم واقع شدند.

پیوس با انتقاد از سرعت کند تکمیل ورزشگاه وحدت شهر آستارا، گفت: هر روز امروز و فردا می‌کنند و هیچ خبری نیست، ما الان باید امتیاز جمع کنیم و به چه دردی می‌خورد که در هفته‌های دهم به بعد ورزشگاه وحدت آستارا درست شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه تیم فوتبال شهرداری آستارا همواره در بازی‌های لیگ یک مهمان است، گفت: امیدواریم مسئولان به قول‌های خود عمل کرده و کاستی‌های ورزشگاه وحدت آستارا برای برگزاری رقابت‌های لیگ یک و میزبانی تیم شهرداری آستارا از حریفان خود در شهر آستارا برطرف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *