10 فروردین 1403

بستری ۳۷۷ بیمار کرونایی طی شبانه روز گذشته در گیلان

به گزارش خبر راست، آبتین حیدرزاده در گفتگو با خبرنگاران با تشریح آخرین وضعیت کرونایی استان گیلان، اظهار کرد: روند بیماری همچنان صعودی و رو به افزایش است.

کرونا جان ۳۷۴ نفر دیگر را در ایران گرفت | ۳۰۱ شهر کشور در وضعیت قرمز هستند

وی با بیان اینکه تعداد بیماران بستری روزانه ما به مرز ۴۰۰ بیمار رسیده است، افزود: در شبانه روز گذشته ۳۷۷ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان اضافه کرد: با بستری این تعداد بیمار مجموع بیماران کرونایی گیلان به هزار و ۲۱۹ نفر رسید.

حیدرزاده با اشاره به فوت ۲۲ بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در گیلان، افزود: این بالاتری تعداد فوتی‌ها طی هفته‌های اخیر بوده که بسیار نگران کننده است.

وی با بیان اینکه با بستری ۲۰ بیمار بدحال در شبانه روز گذشته، هم اکنون ۲۲۴ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی گیلان بستری هستند، گفت: تعدادی از این بیماران منتظر خالی شدن تخت‌های بخش مراقبت‌های ویژه هستند.

حیدرزاده در ادامه با اشاره به اینکه وضعیت گیلان بسیار خطرناک و نگران کننده شده است، اضافه کرد: هر روز شاهد افزایش بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان هستیم، از شهروندان می‌خواهیم با پرهیز از عادی انگاری نسبت به خطرات کرونا از حضور در مکان‌های شلوغ پرهیز کنند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *