10 فروردین 1403

حل مشکلات شهری در سایه مشارکت و همدلی شهرداری و سایر دستگاه های اجرایی

به گزارش خبر راست، به نقل از  واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، سید محمد احمدی شهردار رشت در این جلسه با اشاره به اینکه شهرداری به مشارکت و کمک همه دستگاه های اجرایی نیازمند است، اظهار کرد: در سایه مشارکت و همدلی شهرداری و سایر دستگاه های اجرایی بسیاری از مشکلات و مباحث شهری حل می شود.

وی با اشاره به جمعیت ۸۰۰ هزار نفری رشت بیان داشت: اداره یک شهر با ۸۰۰ هزار نفر جمعیت با سلایق مختلف فرهنگی، اجتماعی و … کار آسانی نیست.

شهردار رشت به ضرورت مشارکت و تعامل سایر دستگاه های اجرایی با شهرداری رشت تاکید کرد و یادآور شد: نباید همه تقصیرها را بر سر شهرداری گذاشت.

احمدی با اشاره به پروژه احداث دستگاه زباله سوز بیان کرد: این پروژه متعلق به کل استان گیلان است و نیازمند مساعدت ویژه دولت برای تأمین اعتبار مورد نیاز برای احداث این پروژه هستیم.

وی خاطرنشان کرد: ان شالله بتوانیم در سایه تعامل و همدلی آثار خوب برجای گذاشته و بهترین ها را برای مردم رقم زنیم.

علی فتح اللهی فرماندار شهرستان رشت با تبریک انتخاب سید محمد احمدی به عنوان شهردار رشت اظهار کرد: خوشحالیم فردی توانمند، باتجربه و بومی به عنوان شهردار رشت انتخاب شد و ان شاءالله منشأ خیر برای شهروندان باشد.

وی به ضرورت مدیریت یکپارچه شهری تأکید کرد و افزود: در بسیاری از کشورهای توسعه یافته همه دستگاه ها زیر مجموعه شهرداری هستند و اگر مدیریت یکپارچه شهری مصوب شود، بسیاری از مشکلات شهری و ناهماهنگی بین دستگاه ها حل خواهد شد.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اینکه خدمات شهرداری برای مردم قابل لمس است، بیان کرد: اگر یک روز شهرداری پای کار نباشد و به عنوان مثال زباله سطح شهر جمع آوری نشود برای مردم ملموس خواهد بود.

فتح اللهی شهرداری را بهترین مکان برای خدمت دانست و افزود: هدف از خلقت انسان زندگی اجتماعی و خدمت است و باید با تمام ظرفیت در خدمت مردم باشیم.

وی خاطرنشان کرد: باید با کمک دستگاه های اجرایی هزینه اجرای پروژه ها در شهرداری کاهش یابد و همچنین از ظرفیت های مختلف برای تامین اعتبارات پایدار برای شهرداری استفاده شود.

 
اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *