10 فروردین 1403

با توجه به عملکرد صداوسیما در کاهش سرقت آیا بهتر نیست یک شبکه اختصاصی برای این صنف محترم راه اندازی شود؟

اختصاصی / به گزارش خبر راست، فریبرز سعیدی کیا معاون سیاسی فرماندار شهرستان رشت در جلسه کمیسیون پیشگیری از سرقت شهرستان رشت با ابراز خرسندی از تولید و انتشار برنامه‌هایی در مبحث سرقت از سوی صداوسیما، اظهار کرد: استمرار در تولید برنامه‌هایی با محتویات این‌چنینی، می‌تواند نقش به سزایی در آگاه‌سازی شهروندان و در نهایت کاهش چشمگیر میزان سرقت در جامعه شود.

این اظهارات سعیدی کیا در شرایطی است که وی در خصوص کاهش میزان سرقت عملکرد صداوسیما را مورد قدردانی قرار داده است، آن‌هم در شرایطی که ضمن اشاره نکردن به نقش نیروی انتظامی در گشت زنی، به ایام قرنطینه که عملاً بخش عمده‌ای از مردم در قرنطینه خانگی حضور داشتند نیز اشاره نکرده است.

البته معاون سیاسی فرماندار شهرستان رشت در بخش دیگری از اظهارات خود از گشت تلفیقی مخابرات، اداره برق، پایگاه‌های بسیج در کنار مجموعه نیروی انتظامی شهرستان خبر داد و اشاره دیگری به نقش نیروی انتظامی نداشت.

در خصوص اظهارات سعیدی کیا چند سؤال پیش می‌آید.

1- آیا صنف گرامی و محترم و البته زحمتکش دزد پای تلویزیون نشسته و به نصایح صداوسیما گوش می‌دهد و در نهایت سر به راه شده و دست از سرقت برمی‌دارند؟ اگر چنین است آیا بهتر نیست یک شبکه تلویزیونی اختصاصی برای دزدان عزیز و محترم اختصاص داده شود؟!

2- این تولیدات صداوسیما دقیقاً چه زمان پخش‌شده که ما افتخار دیدن آن را نداشته‌ایم؟

3- نقش قرنطینه خانگی مردم در کاهش سرقت در رشت از نظر معاون سیاسی فرماندار رشت چقدر است؟

4- نقش گشت زنی پلیس در کاهش سرقت از نظر وی چقدر است؟

5- نقش ضدعفونی معابر در نیمه‌شب‌ها توسط گروه‌های جهادی، نیروهای شهرداری، پایگاه‌های بسیج، سپاه و… در کاهش سرقت چقدر است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *