10 فروردین 1403

15 دی؛ آخرین مهلت ارائه الکترونیکی اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

مدیرکل امور مالیاتی گیلان گفت: مشمولین مالیات بر ارزش افزوده می توانند اظهارنامه خود را از طریق سامانه «www.evat.ir» تا 15 دی ارائه کنند.

به گزارش خبر راست، جواد انوری ، با بیان اینکه پانزدهم دی ماه آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره پاییز 97 می باشد، گفت: مشمولین مالیات بر ارزش افزوده می توانند اظهارنامه خود را از طریق سامانه «www.evat.ir» ارائه نمایند.

وی افزود: آن دسته از مودیان که نسبت به ثبت اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده خود در موعد مقرر اقدام ننمایند مشمول جریمه خواهند شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان گیلان خاطرنشان کرد: از طریق جراید استانی، تبلیغات محیطی و ارسال پیامک تلاش شده است که به بهترین شکل این مسئله به اطلاع مودیان مالیات بر ارزش افزوده رسانده شود تا افراد به واسطه عدم اطلاع متضرر نگردند.

این مقام مسئول، با بیان اینکه 14 هزار و 532 اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده در دوره بهار 97 تسلیم شده است، عنوان کرد: این میزان برای دوره تابستان 14 هزار و 528 اظهارنامه بوده است.

وی از ارائه بیش از 4 هزار اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره پاییز تاکنون خبر داد و گفت: طی هشت ماهه نخست امسال بیش از یکصد میلیارد تومان به حساب شهرداری ها، حدود 46 میلیارد تومان به حساب دهیاری ها و افزون بر 2.5 میلیارد تومان به حساب فرمانداری های استان از محل عوارض ارزش افزوده واریز شده است که در مجموع 148 میلیارد و 500 میلیون تومان می باشد و نسبت به سال گذشته 48.5 میلیارد تومان افزایش دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *