10 فروردین 1403

تدارک و برپایی 571 برنامه در بخش های مختلف در هفته دفاع مقدس /فعالیت های جهادی کاری ماندگار است

سردار عبدالله پور قبل از ظهر امروز نشست خبری با محوریت اعلام  برنامه های هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران بیان داشت: با توجه به تحمیل جنگ بر ایران عزیز ملت ما در یک  حرکت عاشورایی توانستند بدون اینکه ذره ای از خاک میهن به دشمن دهند برجنگ فائق آیند.

اختصاصی خبر راست/ فرمانده سپاه قدس گیلان از تدارک و برپایی 571 برنامه در بخش های مختلف هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: شعار امسال هفته دفاع مقدس ما توانستیم می باشد و هدف از تخصیص این شعار این است همانگونه که در دفاع مقدس با حداقل امکانات توانستیم در مقابل همه زورگویی ها ایستادگی کنیم در شرایط فعلی نیز می توانیم در مقابل همه دشمنان ایستادگی کرد.

وی افزود: نمایش اقتدار دفاعی در کنار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مهم ترین برنامه های هفته دفاع مقدس است که با مسئولیت ارتش جمهوری اسلامی با رژه ای همراه با سپاه مقدس به اجرا در خواهد آمد.

او گفت: دیدار مشترک فرماندهان عالی سپاه مقدس و ارتش با خانواده های شهدا از دیگر برنامه های این هفته است.

عبدالله پور فعالیت های جهادی را ماندگار عنوان کرد و یادآور شد: در هفته دفاع مقدس اعزام گروههای جهادی با این هدف که جهاد تمام شدنی نیست را خواهیم داشت، امروز دشمنان در قالب تهاجم فرهنگی و اقتصادی در حال جنگ با ما هستند. گروههای جهادی نیر به همه ثابت خواهند کرد که میتوان با کارگروهی بر مشکلات اقتصادی فائق آمد.

وی افزود: اردوی جهادی بخشی مربوط به خواهران عزیز است کارهای خواهران در حوزه جهادی به مراتب اثربخش تر از کار برادران جهادی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر ساخت 1000 واحد مسکونی برای محرومین در سال گذشته بیان داشت: این واحدها با اخذ تسهیلات 50 درصدی از دولت و با اعزام گروههای جهادی برای محرومین خانه ساخته شد.

وی با اشاره با همزمانی هفته دفاع مقدس با بازگشایی مدارس گفت: جنگ توسط جوانان و دانشجویان جوان مدیریت شد امروز نیز با نواختن زنگ ایثار ثابت خواهیم کرد که باز سرنوشت ما دست جوانان است.

عبدالله پور با اشاره به چاپ کتاب شهدای مدافع حرم تصریح کرد: در دومین روز هفته دفاع مقدس از کتابی با محوریت سرگذشت شهید محمد اتابه رونمایی خواهد شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان تجلیل از همسران شهدا دفاع مقدس را از دیگر برنامه های این هفته خواند و گفت: ملت ایران پیروزی خود در دوران جنگ را مدیون همسر ان و مادران شهدا هستند.

عبدالله پور یادآور شد: در اخرین روز دفاع مقدس که مصادف با شهادت شهیدان کلاهدوز، فلاحی نامجو، فکوری جهان آراست برنامه ای برای پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *