10 فروردین 1403

تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی باید اثربخشی داشته باشد

استاندار گیلان بر ضرورت عدم انحراف در پرداخت  تسهیلات رونق تولید تأکید کرد و گفت: تسهیلات پرداختی به واحدهای تولیدی باید علاوه بر اثربخشی در فرآیند تولید، منجر به ایجاد شغل شود.

به گزارش خبر راست، د کتر مصطفی سالاری صبح امروز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با اشاره به وجود صنایع و واحدهای تولیدی کوچک و متوسط در استان گیلان اشاره کردو افزود: وجود واحدهای کوچک و متوسط باعث می شود تا در تعداد پرداخت تسهیلات رونق تولید رتبه اول و در میزان مبالغ پرداختی رتبه 9 در سطح کشور را دارا باشیم.

نماینده عالی دولت در گیلان با اشاره به فاصله کم بین گیلان با استان‌های دیگر در مبلغ پرداختی خاطرنشان کرد: با همت جدی مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل می توانیم در بخش مبلغ تسهیلات نیز به جایگاه مطلوب برسیم.

وی با بیان اینکه واحدهای کوچک و متوسط ضریب اشتغال بیشتری دارند اظهار داشت: این واحدهای تولیدی علاوه بر سازگاری با طبیعت گیلان، آسیب کمتری به محیط زیست، منابع طبیعی و آبی استان وارد می کنند.

در این جلسه به مشکلات هشت واحد تولیدی گیلان رسیدگی و در مسیر رفع آن و تسریع در پرداخت تسهیلات دستورهای لازم از سوی استاندار گیلان صادر شد.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *