10 فروردین 1403

عدم توجه به جلو مرگ دو عابر پیاده در رودسر و تالش را رقم زد

به گزارش خبر راست، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی از مرگ عابر پیاده ۴۸ ساله در اثر برخورد با سواری پراید در شهرستان تالش خبر داد.

سرهنگ محمدرضا محمدی، گفت:‌ در پی برخورد یک دستگاه سواری پراید به یک عابر پیاده در “محله طولارود” شهرستان تالش، این عابر به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.
این مقام انتظامی افزود: عابر ۴۸ ساله به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان سپرد.

وی عدم توجه به جلو راننده پراید را علت اصلی این حادثه دانست و تصریح کرد: عدم توجه و تمرکز به جلو و افق دید در رانندگی توسط رانندگان و قرار گرفتن در منطقه عدم فرار که جلوگیری از تصادف را سخت می نماید علل اصلی اینگونه حوادث رانندگی است.

عابر قربانی سهل‌انگاری راننده پراید شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از برخورد یک دستگاه سواری پراید با یک عابر پیاده در شهرستان رودسر و جان باختن عابر پیاده در این حادثه خبر داد.
سرهنگ محمدرضا محمدی با اعلام این خبر گفت: در پی برخورد یک دستگاه سواری پراید با یک عابر پیاده در شهرستان رودسر، عابر به علت شدت جراحات به بیمارستان منقل شد.
این مقام انتظامی افزود: عابر پیاده ۷۲ ساله به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان سپرد.

سرهنگ محمدی با تاکید بر اینکه نباید با بی‌دقتی و سهل انگاری زندگی دیگران را به خطر انداخت، از همه رانندگان خواست با رعایت ماده ۱۸۰ آئین نامه رانندگی که رانندگان را به پرهیز از خوردن و آشامیدن و صحبت با سرنشینان و توجه به اطراف و عدم استفاده از موبایل مکلف می نماید، با تمرکز کامل به رانندگی مشغول شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *