10 فروردین 1403

سوال از رئیس‌جمهور درباره موسسات مالی از دستور کار مجلس خارج شد

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که سوال نمایندگان از رئیس‌جمهور درباره موسسات مالی و اعتباری از دستور کار مجلس خارج شده است.

به گزارش خبر راست، بهروز نعمتی ، با اشاره به جلسه شب گذشته (یکشنبه) هیئت رئیسه مجلس گفت: آقای وقفچی با تعدادی از نمایندگان سوالی را از رئیس‌جمهور درباره موسسات مالی و اعتباری مطرح کرده بودند که پس از بررسی این سوال در کمیسیون مربوطه و قانع نشدن نمایندگان از پاسخ نمایندگان رئیس‌جمهور، این سوال آماده طرح در مجلس بود که تعداد امضا کنندگان آن کاهش یافت و از نصاب افتاد.

به گفته وی بر این اساس با کاهش تعداد امضا کنندگان سوال از رئیس‌جمهور درباره موسسات مالی و اعتباری به کمتر از ۷۳ نفر این سوال از دستور کار خارج شد.

نعمتی همچنین گفت: سوال دیگر از سوی آقای ذوالنور و ۱۰۳ نفر از نمایندگان مطرح است که محورهای مختلفی دارد و یکی از آنها هم بحث موسسات مالی و اعتباری است. این سوال به کمیسیون اقتصادی ارجاع شده و در حال بررسی در این کمیسیون است تا ببینیم نتیجه بررسی چه خواهد شد و آیا تعداد امضای سوال کنندگان نصاب لازم را خواهد داشت یا خیر که بر این اساس مشخص شود که این سوال در دستور کار مجلس قرار می گیرد یا نه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *