10 فروردین 1403

پرداخت اولین عیدی به بازنشستگان روستایی و عشایر

برای نخستین بار در کشور، اولین گروه از بازنشستگان تحت پوشش بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر به همراه دیگر مستمری بگیران، حقوق و عیدی دریافت کردند.

 به گزارش خبر راست، محمد‌رضا واعظ‌ مهدوی مدیر عامل صندوق روستایی و عشایر گفت: صندوق بیمه اجتماعی در حال حاضر دارای 52 هزار مستمری بگیر است که تمام این افراد امسال در هفته اول اسفند ماه حقوق و عیدی خود را دریافت کرده اند.

وی افزود: مستمری بگیران صندوق شامل بازماندگان بیمه شدگان، از کارافتادگان و بازنشستگان هستند که در صورت داشتن سابقه کمتر از 6 ماه  200هزار تومان و در صورت داشتن حداقل یک‌سال سابقه 500 هزار تومان بعنوان عیدی دریافت کرده‌اند. هم‌چنین حقوق کلیه مستمری بگیران صندوق در اسفند ماه به همراه عیدی به حساب بانکی اعلام شده این افراد واریز شده است.

به گفته واعظ مهدوی، نخستین گروه از بازنشستگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر که بیش از 13 هزار نفر هستند برای اولین بار امسال حقوق وعیدی پایان سال خود را دریافت کردند.

صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در حال حاضر بیش از یک میلیون و 650 هزار نفر از روستائیان سراسر کشور را تحت پوشش خدماتی نظیر بازنشستگی، از کارافتادگی و مستمری فوت به بازماندگان قرار داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *