10 فروردین 1403

پرواز مشهد‌_رشت افزایش یافت

به گزارش خبرراست، غلامرضا کریم‌آقایی با اشاره به آخرین وضعیت پروازهای این فرودگاه در سال جاری، اظهار کرد: از 22 فروردین ماه 96 تعداد پروازهای فرودگاه سردار جنگل رشت به مقاصد تهران، شیراز، عسلویه، کیش، بندرعباس، مشهد، اهواز و بغداد به 100 سورتی در هفته می‌رسد.

وی از افزایش راه‌اندازی پروازهای مشهد_رشت مقدس خبر داد و گفت: پرواز رشت_مشهد و بالعکس در روزهای شنبه و سه‌شنبه هر هفته از طرف شرکت هواپیمایی ایرتور انجام و به پروازهای فرودگاه بین‌المللی سردار جنگل رشت اضافه می‌شود.

مدیر کل فرودگاه گیلان با بیان اینکه با برقراری پرواز مشهد_رشت توسط شرکت هواپیمایی ایران ایرتور همه‌روزه از فرودگاه سردار جنگل رشت به مقصد مشهد پرواز انجام می‌شود، افزود: با اضافه شدن پروازهای مشهد از 22 فروردین پروازهای این مسیر به 22 سورتی در هفته می‌رسد.

وی از فعالیت شرکت‌های هواپیمایی جمهوری اسلامی،آسمان، ایران‌ایر تور، کیش‌، تابان، نفت، زاگرس، آتا و کاسپین در فرودگاه رشت خبر داد و خاطرنشان کرد: در فرودگاه رشت از ساعت 6:30 صبح تا 20:30 شب همه‌روزه عملیات پروازها انجام می‌گیرد.

کریم‌آقایی یادآور شد: پروازهای تهران به رشت هر روزه، شیراز به رشت روزهای شنبه ،سه‌شنبه و پنج شنبه، عسلویه به رشت روزهای شنبه و چهارشنبه، بندرعباس به رشت روزهای یکشنبه، سه شنبه و جمعه، کیش به رشت روزهای یکشنبه و چهارشنبه و اهواز به رشت روزهای سه‌شنبه و جمعه هر هفته در فرودگاه سردار جنگل رشت انجام می‌شود.

روابط عمومی اداره کل فرودگاه گیلان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *