10 فروردین 1403

توطئه شوم یک زن برای قتل شوهرش در سیاهکل

به گزارش خبرراست، توطئه شوم یک زن برای قتل شوهرش در تجسس‌های کارآگاهان جنایی فاش شد. ردیابی‌های گسترده مأموران پلیس آگاهی شهرستان «سیاهکل» برای افشای این جنایت، با پیدا شدن پیکر بی‌جان مرد جوان در دستور کار قرار گرفته بود.
عصر هفتم فروردین امسال یکی از اهالی روستای «سوتگوابر» از توابع بخش مرکزی شهرستان سیاهکل واقع در استان گیلان، هنگام تردد در جنگل‌های اطراف روستا با بسته مشکوکی روبه‌ رو شد که داخل پتو پیچیده شده بود.اوبه محض گشودن پتو، یکباره با جسدی روبه‌ روشد و هراسان مأموران پلیس را در جریان قرار داد.
مأموران پس ازحضوردرمحل حادثه با پیکر مرد جوانی روبه‌رو شدند که سر و صورتش خون آلود بود.شواهد هم نشان می‌داد قربانی حادثه ساعاتی قبل در مکان دیگری به قتل رسیده و عامل یا عاملان جنایت برای پنهان ماندن راز جنایت، جسد را در پتویی پیچانده و به جنگل انتقال داده‌اند.
پس ازتحقیقات مقدماتی، به دستور حسن نوری شیرازی – دادستان سیاهکل – جسد برای شناسایی و تعیین علت و زمان دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت.
متخصصان پزشکی قانونی نیز پس از معاینات دقیق علت مرگ را اصابت ضربات جسم سخت به سر قربانی اعلام کردند.ازسوی دیگر با گذشت حدود ۱۰ روز از کشف جسد، کارآگاهان سرانجام موفق به شناسایی هویت جسد مرد ۴۵ ساله شدند که اهل «املش» بود. درشاخه دیگری از تحقیقات، کارآگاهان که به همسرمقتول مظنون بودند در ردیابی‌ها متوجه رفت و آمد‌ها و ارتباطات پنهانی زن جوان با مردی شدند که از دوستان خانوادگی‌شان بود.
بنا براین هر دو مظنون بازداشت شدند و در تحقیقات فنی لب به سخن گشوده و به قتل اعتراف کردند.
حسن نوری شیرازی دادستان شهر سیاهکل در این باره گفت: همسر مقتول دربازجویی‌ها گفت با همدستی مرد جوان، نقشه قتل شوهرش را طراحی واجرا کرده‌اند.
وی ضمن درخواست از مردم برای دریافت اخبار از منابع رسمی و معتبر، تأکید کرد: شایعاتی مبنی بر اینکه جسد فاقد سر بوده در برخی محافل و فضای مجازی منتشر شده بود که به هیچ عنوان صحت ندارد.

ایران

درشاخه دیگری از تحقیقات، کارآگاهان که به همسرمقتول مظنون بودند در ردیابی‌ها متوجه رفت و آمد‌ها و ارتباطات پنهانی زن جوان با مردی شدند که از دوستان خانوادگی‌شان بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *