10 فروردین 1403

۲۶۶ نفر در محاکم قضایی استان گیلان استخدام می شوند

به گزارش خبر راست و به نقل از گیل خبر/ سید خلیل واحدی مقدم معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان گیلان از برگزاری آزمون جذب کارکنان اداری قوه قضائیه در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

سید خلیل واحدی مقدم معاون انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان گیلان در توضیح این خبر افزود: آزمون جذب کارکنان اداری قوه قضائیه در راستای ماده ۱۱۳ قانون برنامه ششم توسعه کشور و پیرو آن مجوز سازمان اداری و استخدامی صبح امروز در سراسر کشور برگزار گردید.

وی با اشاره به اینکه کل شرکت کنندگان آزمون قریب به ۱۰۳ هزار نفر بوده اند اظهار داشت: از این تعداد ۳۴۸۸ نفر شرکت کننده در استان گیلان ثبت نام نمودند که ۵/۵۴ درصد از آنها زن و ۵/۴۵ درصد مرد بودند.

سید خلیل واحدی مقدم با بیان اینکه به زودی اسامی دو برابر ظرفیت پذیرفته شدگان اعلام خواهد شد گفت: با توجه به اهمیت ورود افراد نخبه و دارای صلاحیت در دستگاه قضایی، پس از طی فرآیند جذب و مراحل گزینش و مصاحبه در نهایت ۹۶۰۰ نفر از واجدین شرایط در دستگاه قضایی استخدام می شوند که سهمیه استان گیلان ۲۶۶ نفر می باشد.

وی همچنین خاطر نشان کرد: جذب کارکنان اداری جدید می تواند تسریع در روند رسیدگی پرونده ها را به دنبال داشته و موجبات رضایتمندی هر چه بیشتر مردم را فراهم آورد.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان گیلان در پایان از همکاری جهاد دانشگاهی استان گیلان در برگزاری آزمون تشکر و قدردانی نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *