10 فروردین 1403

ما فقط ۱۰ درصد زیر خط فقر داریم، اما انگلیس ۱۹ درصد

به گزارش خبر راست و به نقل از مهر: سردار مرتضی کشکولی امروز جمعه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه خرم آباد با گرامیداشت ۲۲ بهمن اظهار داشت: نکوداشت ۲۲ بهمن، نه فقط یک جشن سالگرد است، بلکه هر سال یک میدان اثر مستقل دارد و هر سال یک پیروزی مستقل به حساب می‌آید.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی بعد از طلوع خورشید امامت در دهه فجر ۵۷، بنا را بر این گذاشت که زحمت ۴۰۰ ساله به حاشیه بردن دین را استمرار دهد عنوان کرد: در این راستا مدام به دنبال این است که سالگرد ۲۲ بهمن را هر سال نداشته باشیم و ترامپ نیز اعلام کرد که نمی‌گذاریم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را ایران برگزار کند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید بر اینکه امروز یک جشن و پیروزی خاص است بیان داشت: ما باید بزرگداشت و جشن بگیریم و اعلام کنیم که ما راست قامتان جاودانه تاریخ هستیم.

سردار کشکولی با اشاره به سرسپردگی، وابستگی و حقارت رژیم شاهنشاهی با استکبار جهانی و کشورهای غربی افزود: امام راحل تاکید داشتند که قیام باید برای خدا و خالص باشد.

وی با بیان اینکه در آن زمان که دوران مبارزه با دین بود، امام و مردم ما با دست خالی و تکیه بر قدرت الهی، نه تنها علیه رژیم ستم شاهی و ضد نظام سلطه جهانی، بلکه بر علیه همه ستمگران قیام کردند و مردم تحت سلطه جهان را که نا امید مطلق بودند از ناامیدی نجات دادند ادامه داد: مردم و امام دوره بازگشت دین و خدا را اعلام کردند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، تاکید کرد: با شروع انقلاب اسلامی، دوره بازگشت دین و خدا با اقتدار صورت گرفت.

سردار کشکولی با اشاره به اینکه کاهش جمعیت زیر خط فقر ایران از ۴۶ درصد به ۱۰.۵ درصد بعد از انقلاب عنوان کرد: این عدد در آمریکا ۱۲ درصد، در فرانسه ۱۴.۲ درصد، در آلمان ۱۵.۷ درصد، در ژاپن ۱۸ درصد، در انگلیس ۱۹ درصد و… است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن ۵۷ به این انحطاط تاریخ و طولانی پایان داد افزود: انقلاب اسلامی ضمن ایجاد مردم سالاری، ایجاد اراده، باور و روحیه ملی، ترکیب جمهوریت و اسلامیت، منبع قرار دادن قرآن، شریعت و حاکم کردن نظام ضد استبدادی ولایت فقیه حق مردم را در راستای حقوق الهی تعریف کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی آرام، با صلابت و با قدرت از همه بحران‌ها، چالش‌ها، تحریم‌های اقتصادی چند ساله و… را با پیروزی عبور کرد گفت: انقلاب اسلامی، با اثبات کارآمدی این نظام انقلابی، ضمن ایجاد ثبات و امنیت پایدار و حفظ تمامیت ارضی در جنگ ترکیبی ۴۳ ساله، بینش سیاسی را از انحصار طبقه محدود و عزلت گزیده روشن فکرها بیرون آورد و میان عموم مردم جاری و ساری کرده است.

سردار کشکولی تصریح کرد: همه اقشار الان روشن فکر هستند، تحلیل سیاسی دارند، جنایات آمریکا و مظلومیت فلسطین را می‌دانند و ملزم هستند که نگذارند کفار بر جوامع اسلامی مسلط شوند.

وی با اشاره به توسعه عدالت در سطح عمومی بیان داشت: ایستادگی ۴۳ ساله در برابر زورگویان عالم را امروز یک دستاورد بزرگ می‌دانیم، حیات طیبه جمهوری اسلامی که مردمی‌ترین، مستقل‌ترین کشور مبتنی بر قرآن و شریعت بوده بدون هیچ گونه نگاه سیاسی حامی محرومان و مستضعفین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *