10 فروردین 1403

کامرانی‌فر: مهدوی‌کیا استعفا داده اما نه از سرمربیگری تیم ملی امید

به گزارش خبر راست و به نقل از ایسنا؛ دبیرکل فدراسیون فوتبال می‌گوید مهدی مهدوی‌کیا هم‌چنان سرمربی تیم ملی امید است و به زودی تمرینات این تیم هم برگزار می‌شود اما مهدوی کیا از سمت مدیر فنی این فدراسیون استعفاء کرده است.

حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال پس از قهرمانی فولاد با برتری یک بر صفر مقابل پرسپولیس در سوپرجام در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا به مسئولان استان کرمان و باشگاه گل‌گهر به خاطر میزبانی خوب و به دو تیم به خاطر بازی خوب‌شان تبریک بگویم. به عوامل برگزاری مسابقه خسته نباشید می‌گویم که این بازی را به خوبی برگزار کردند.

او درباره ماجرای اساسنامه فدراسیون فوتبال که گفته می‌شود فیفا پیام تبریکی را به این فدراسیون ارسال کرده گفت: ابتدا این را بگویم که هیچ وقت فدراسیون فوتبال خود را جدا از دیگر ارکان نظام نمی‌داند. ما از دولت محترم، نمایندگان مجلس و وزارت ورزش ممنون هستیم که خیلی خوب به ورزش و به خصوص فوتبال کمک کردند. در این مسیر یک ساله باید به تعهدات خودمان به فیفا عمل می‌کردیم. مسئولان حقوقی فدراسیون فوتبال نامه‌هایی به فدراسیون جهانی ارسال کردند که فیفا هم اطلاعات ما را تایید کرد. امیدواریم در این مسیر همچنان بحث اساسنامه را تکمیل کنیم و مشکلی نداشته باشیم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره انتقاد برخی از اعضای هیات رییسه از اظهارات تند مشاور عزیزی خادم گفت: به زودی جلسه‌ای برگزار خواهد شد و تمام موارد اعلام شده از سوی فدراسیون به فیفا و پاسخ‌های فیفا بررسی می‌شود. اگر اختلاف نظری هم وجود داشته باشد، حل می‌شود.

کامرانی‌فر درباره برگزار نشدن اردوی تیم ملی امید و ماجرای کناره گیری مهدوی‌کیا از هدایت این تیم گفت: تیم امید شرایط خوبی دارد و هیچ مشکلی نیست. در اولین پنجره بازی‌های ملی، تیم ملی المپیک با حضور آقای مهدوی‌کیا تمرین می‌کند. از طرفی هم بحث بازی‌هایی تیم ملی در خرداد را داریم. تیم امید ما با تمام توان و تلاش پیش می‌رود و در مسابقات آتی شرکت می‌کند. تمام کارها انجام شده و هیچ استعفایی از سوی ایشان اعلام نشده است.

او در واکنش به این که گفته شده مهدوی‌کیا از شرکت در جلسه مدیران فنی فدراسیون‌های فوتبال عضو فیفا خودداری کرده است گفت: آقای مهدوی‌کیا ایمیل زدند و از مدیریت فنی استعفا دادند. این موضوع به علت درگیری‌های شخصی بود. دوست داشتیم در این زمینه کنار ما باشند اما دیگر در این زمینه نماینده فدراسیون فوتبال در فیفا نیستند. ان شاء الله به زودی نماینده جدیدی معرفی خواهند شد.

کامرانی‌فر درباره بسته شدن پنچره نقل و انتقالات تیم‌های لیگ برتری به علت بدهی‌های داخلی که در ماجرای بدهی پرسپولیس به علیرضا بیرانوند منجر به بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم شده گفت: باشگاه‌هایی که بدهی دارند، نمی‌توانند بازیکنی بگیرند. بدهی داخلی باشگاه‌ها یکی از مشکلات در صادر نشدن مجوز حرفه‌ای بود. یک سری از مربیان و بازیکنان نامه‌هایی را به نهادهای خارجی فرستاده‌اند که مشکل‌ساز شد. باشگاه‌های ما باید برای بدهی‌های داخلی خود برنامه‌ریزی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *