29 اسفند 1402

دومین مرکز شبانه‌روزی واکسیناسیون کرونا در رشت راه اندازی شد

به گزارش خبر راست و به نقل از تسنیم؛ سرهنگ پاسدار سیداکبر قاسمی ظهر امروز در مراسم افتتاح دومین مرکز واکسیناسیون شبانه‌روزی توسط سپاه ناحیه مرکزی رشت اظهار داشت: از ابتدای تزریق واکسن کرونا تاکنون بیش از 92 درصد مردم شهرستان رشت دز اول واکسن خود را دریافت کردند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه دومین مرکز واکسیناسیون شبانه‌روزی رشت با پشتیبانی مرکز بهداشت شهرستان رشت و دانشگاه علوم پزشکی استان راه‌اندازی شده است گفت: براساس آمار بیش از 50 درصد مردم شهرستان رشت دز دوم واکسن خود را تزریق کردند.

قاسمی با اشاره به اینکه بین 15 تا 20 اداره در شهرستان رشت مشغول تزریق واکسن هستند تصریح کرد: نخستین مرکز واکسیناسیون شبانه‌روزی سپاه در مجموعه پارس خزر رشت راه‌اندازی شده بود و در این مرکز روزانه بین سه هزار و 500 تا چهار هزار نفر واکسن کرونای خود را دریافت می‌کنند.

وی از شهروندان خواست که طبق برنامه زمان‌بندی اعلام شده به پایگاه‌های تزریق واکسن مراجعه کنند و افزود: از کسانی که هنوز دوز نخست واکسن خود را دریافت نکرده‌اند انتظار داریم که برای تزریق واکسن به پایگاه واکسیناسیون که روزانه توسط مرکز بهداشت اعلام می‌شود مراجعه کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه خانه‌های بهداشت نیز آماده تزریق واکسن شدند تصریح کرد: تزریق دز نخست و دوم واکسن قطعاً سلامت مردم را در برابر ویروس منحوس کرونا تضمین می‌کند.

به گزارش تسنیم، دومین مرکز واکسیناسیون شبانه‌روزی شهرستان رشت جنب صدا و سیمای مرکز گیلان، کانون بسیج جوانان رشت واقع در سالن ورزشی الغدیر راه‌اندازی شده است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *