10 فروردین 1403

جاده رشت به سنگر باید در کوتاه ترین زمان تکمیل شود

به گزارش خبر راست و به نقل از مهر، محمدرضا احمدی عصر چهارشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی رشت با تاکید بر تعیین اولویت نسبت به دغدغه‌های مردم، بیان کرد: راه و جاده یکی از دغدغه‌های فعلی مردم بوده و جاده رشت به سنگر آسیب‌های زیادی را تاکنون به مردم تحمیل کرده است.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به اختصاص سه میلیارد تومان برای مطالعات و همچنین تعریض و بهسازی جاده رشت به سنگر، افزود: تعداد کشته‌های این مسیر بسیار بالا است و دستگاه‌ها باید در سریع‌ترین زمان ممکن برای تکمیل مابقی این پروژه اقدام کنند.

وی با اشاره به محور بین‌المللی کوچصفهان به سنگر، تصریح کرد: بخش زیادی از این پروژه همچنان باقی مانده که با توجه به اهمیت آن و در نظر گرفتن دغدغه مردم باید هر چه سریع‌تر تکمیل شود.

احمدی با بیان اینکه زمین چمن مصنوعی در کوچصفهان احداث شده که زمزمه واگذاری آن به بخش خصوصی شنیده می‌شود، گفت: مردم در این خصوص نگران هستند اداره کل ورزش و جوانان گیلان خواسته ایم تا بخشی از این زمین در اختیار این اداره کل باشد تا مردم از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال باید عملیات اجرایی پروژه کمربندی سنگر لشت نشا و خشکبیجار آغاز شود، عنوان کرد: نمایندگان رشت و خمام در خصوص تکمیل این پروژه همکاری لازم را با مسئولان مرتبط خواهند داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *