29 اسفند 1402

فرزند گیلانم و می‌خواهم به سپیدرودی که محبوب مردم گیلان است، خدمت کنم

به گزارش خبر راست و به نقل از دیارمیرزا، حسن اشجاری، سرمربی جدید سپیدرود رشت پس حضور در سپیدرود با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: از همه‌ی بزرگان و پیشکسوتان و مربیان گیلان و به خصوص شهر رشت رخصت می‌گیریم.

متن منتشر شده اشجاری به شرح زیر است:

همان طوری که اعلام شد به عنوان سرمربی فصل آینده باشگاه سپیدرود رشت، فعالیت خواهم داشت و از این رو لازم می‌دانم از مدیریت باشگاه و مسئولین ورزش و فوتبال استان بابت اعتمادی که در سپردن سکان هدایت سپیدرود به این جانب نمودند، سپاسگزاری نمایم.

۱/ من فرزند گیلانم و وظیفه خود می‌دانم که فارغ از همه‌ی مسایل و موضوعات و در این شرایط سخت و بغرنج و شکننده به سپیدرودی که محبوب مردم گیلان است، خدمت کنم.

۲/ همگان می‌دانند سپیدرود روزهای سختی را سپری می‌کند و فقط می‌توانم بگویم که گذر از این شرایط سخت نیازمند مدیریتی هوشمند، انسجام و همدلی همه ارکان باشگاه و مدیریت ورزش و همراهی و حمایت هواداران پرشور سپیدرود است.

۳/ لازم می‌دانم از زحمات و تلاش‌های همه‌ی مدیران، بازیکنان، مربیان و کادر اجرایی و اداری باشگاه و هوادارانی که پشتوانه استوار سپیدرود بودند و هستند تشکر کنم. وظیفه اخلاقی‌ام حکم می‌کند که این زحمات را نادیده نگیرم و برای همه‌ی این عزیزان عزت و سلامتی و موفقیت آرزو کنم.

۴/ شرایط خطیری که سپیدرود در آن قرار دارد نیازمند آن است که از حمایت استانداری، نمایندگان محترم در مجلس شورای اسلامی، شورای اسلامی و شهرداری رشت، صدا و سیما و رسانه‌های جمعی و بنگاه‌های اقتصادی برخوردار شود. وجود همدلی و سیاست‌های حمایتی و تشویقی ما را به زودی سطح بالای فوتبال ایران برخواهد گرداند و امید تخریب شده‌ی ما مجددا احیا خواهد شد.

۵/ از همه‌ی بزرگان و پیشکسوتان و مربیان گیلان و به خصوص شهر رشت رخصت می‌گیریم و خودم را نیازمند مشورت و تذکر این عزیزان می‌دانم و امید دارم که این فرزند کوچک خود را از دعای خیرشان محروم نفرمایند.

حسن اشجاری
سرمربی سپیدرود رشت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *