10 فروردین 1403

شرایط پرداخت وام 100 میلیونی بانک رفاه به بازنشستگان

به گزارش خبر راست و به نقل از راهبرد معاصر؛ وام 100 میلیونی بانک رفاه قرار است  در قالب طرح کرامت بانک رفاه به بازنشستگان و مستمری بگیران  به منظور تامین اموال، تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحدهای مسکونی پرداخت شود. بر اساس اطلاعیه بانک رفاه این طرح تا پایان مرداد 1401 تمدید شده است. مدت بازپرداخت این طرح 60 ماه و نرخ سود تسهیلات به مستمری بگیران 18 درصد است. در ادامه شرایط وام 100 میلیونی بانک رفاه را بخوانید.

 

اطلاعیه وام 100 میلیونی بانک رفاه

براساس اطلاعیه بانک رفاه کارگران بازنشستگان و مستمری‌بگیران می‌توانند از تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی تأمین اموال و خدمات مورد نیاز و تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحدهای مسکونی استفاده کنند.در این اطلاعیه آمده است: برای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و تکریم مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه‌های علوم پزشکی، طرح کرامت بانک رفاه کارگران تا پایان مرداد سال ۱۴۰۱ بازنگری و تمدید شد.مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و بازنشستگان دانشگاه‌های علوم پزشکی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می‌کنند، می‌توانند برای تأمین اموال و خدمات مورد نیاز و تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحدهای مسکونی خود حداکثر تا مبلغ یک میلیارد ریال تسهیلات از شعب بانک رفاه دریافت کنند.

متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پورتال بانک به نشانی www.refah-bank.ir مراجعه یا با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد) از طریق شماره تلفن ۸۵۲۵-۰۲۱ تماس بگیرند.

 

شرایط وام 100 میلیونی بانک رفاه

 

مشمولان طرح کرامت رفاه و نحوه ثبت نام در بانک رفاه

در راستای رسالت اجتماعی بانک در قبال جامعه هدف مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه های علوم پزشکی و مساعدت مالی به آن ها، اعطای تسهیلات به جامعه مذکور در قالب طرح کرامت امکان پذیر است

مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی و دانشگاه های علوم پزشکی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند، می توانند برای تأمین اموال و خدمات مورد نیاز حداکثر تا 1 میلیارد ریال و برای تعمیرات اساسی و بازسازی کامل واحدهای مسکونی نیز حداکثر تا یک میلیارد ریال تسهیلات با نرخ 18 درصد و بازپرداخت بر اساس مبلغ تسهیلات حداکثر تا 60 ماه دریافت کنند.

 

وام بازنشستگان و مستمری بگیران

 

شرایط بازپرداخت وام 100 میلیونی + اقساط

وام 100 میلیونی بانک رفاه در قالب طرح کرامت به بازنشستگان پرداخت می شود که مدت بازپرداخت آن 60 ماهه ( 5 سال ) و سود کارمزد آن 18 درصد است. همچنین مبلغ اقساط ماهانه این وام 2 میلیون و 540 هزار  تومان است.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *