10 فروردین 1403

تحصیلات و تخصص ضرورت انکارناپذیر انتخاب شهردار

به گزارش خبر راست و به نقل از غیرمنتظره، شورای ششم در شهرهای مختلف استان از 14 مرداد روی کار خواهد آمد و دراین‌بین شوراها می‌بایست شهرداران خود را مشخص کنند. این یعنی از حدود یک هفته دیگر روند انتخاب شهرداران در شهرهای مختلف استان آغاز خواهد شد.

اگر به اهمیت جایگاه شهرداران بپردازیم خواهیم دید که در حوزه عمرانی، فرهنگی، زیباسازی و… شهرداری‌ها دارایی جایگاهی مهم در شهرها هستند و از همه مهم‌تر بخش عمده‌ای از شاغلین به‌اصطلاح کارمندی زیرمجموعه شهرداری‌ها هستند.

حال این موضوع نشان می‌دهد که جایگاه شهرداری‌ها بسیار دارای اهمیت است و می‌بایست در انتخاب شهرداران دقت کافی از سوی اعضای شوراهای ششم صورت بپذیرد.

در این میان باید توجه داشت که نکاتی مهم مانند تخصص، تجربه، سابقه کار اجرایی و شهرداری، آشنایی به قوانین شوراها و شهرداری‌ها، تحصیلات و سوابق علمی باید مورد توجه اعضای شوراهای ششم قرار گیرد. موضوعی که بدل به یک مطالبه عمومی شده است.

درهرصورت انتظار می‌رود اعضای شورای ششم در شهرهای مختلف استان با تکیه‌بر نکات مورد اشاره اقدامی مناسب برای ساختن شهر و استانی بهتر تلاش نمایند و در صورت عدم توجه به این نکات در انتخاب شهرداران مناسب هیچ‌گونه بهانه‌ای از سوی آنان همانند شوراهای گذشته مورد قبول نیست.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *