29 اسفند 1402

نماز عید فطر در سراسر کشور برگزار می شود

به گزارش خبر راست به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر: معاون سازماندهی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، نماز عید سعید فطر با رعایت دقیق دستوالعمل بهداشتی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

حجت الاسلام علی نوری افزود: بر اساس مصوبه جلسه ۶۶ ستاد ملی مقابله با کرونا مصویه چهارم اردیبهشت، نماز عید سعید فطر با رعایت دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی در شهر‌های قرمز و نارنجی در فضای باز و در شهر‌های زرد و آبی بر اساس طرح مدیریت هوشمند در مصلی‌ها و مساجد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیش از این، ستاد‌های نمازجمعه و ائمه جمعه سراسر کشور در برپایی نماز‌های جمعه به خوبی شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کردند بیان کرد: در این زمینه در صورت لزوم، مدیران دفاتر استانی در هماهنگی با ستاد کرونا استان با هدایت نماینده ولی فقیه تصمیمات مربوط به استان را خواهند گرفت.

حجت الاسلام علی نوری تأکید کرد: مردم شریف و مومن برای شرکت در نماز عید سعید فطر حتما ماسک و وسایل شخصی مورد نیاز همچون سجاده، مهر، تسبیح و … را به همراه داشته باشند.

معاون سازماندهی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: افراد با بیماری‌های زمینه‌ای و علائم بیماری از حضور در نماز پرهیز کنند.

حجت الاسلام علی نوری از ستاد‌های نماز جمعه و کارگزاران مساجد درخواست کرد تا محیط برگزاری نماز عید سعید فطر را به شکل مناسب برای برگزاری یک نماز باشکوه آمده کنند

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *