10 فروردین 1403

دولت دوازدهم مسیر را برای دولت بعدی هموار می‌کند / در بسیاری از پروژه‌ها شرایط را آماده کردیم که تکمیل آن به دست دولت سیزدهم انجام شود

رییس جمهوری با تاکید بر اینکه دولت دوازدهم مسیر را برای دولت بعدی هموار می‌کند گفت: این دولت در بسیاری از پروژه‌ها شرایط را آماده می‌کند که تکمیل آن بدست دولت سیزدهم انجام شود.

به گزارش خبر راست، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از طرح ملی و بزرگ پالایشگاه گازبیدبلند خلیج فارس وزارت نفت در استان خوزستان در چهل و دومین برنامه افتتاح جهش تولید افزود: پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس پروژه بسیار مهمی است که برای ما افتخار آفرین است. از ابتداء سال تا امروز ۱۱ پروژه مهم پتروشیمی افتتاح شده است و امیدواریم ۶ پروژه دیگر هم در مسیر افتتاح باشد.

وی ادامه داد: مساله گاز فلر بسیار مهم بود چرا که یک سرمایه ملی می سوخت و از بین می‌رفت. در این که گازهای فلر را جمع کنیم از روزهای اولیه دولت یازدهم در سفری که با آقای زنگنه به منطقه بوشهر و عسلویه داشتیم در هواپیما مفصل در این زمینه با او صحبت کردم و قول دادند در این دولت این گازها جمع می‌شود که خبر خوشحال کننده بود. و آن چیزی که ما سالانه دنبال می کردیم امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

رییس جمهوری گفت: همینطور که این دولت دارد فعالیت را انجام می دهد همزمان مسیر را برای دولت بعدی هموار می‌کند که کار مهم ما است لذا در بسیاری از پروژه ها شرایط را آماده کنیم که تکمیل آن بدست دولت سیزدهم انجام بگیرد.

رییس جمهوری گفت: مردم امیدوار باشند ظرف دوسال آینده همه مشعل‌هایی که امروز گازهای ما سوزانده می شود هم محیط زیست را آزار می دهد و هم سرمایه ما از بین می رود به طور کامل جمع آوری می شود.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *