29 اسفند 1402

یک بازیگر رشتی برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره اسکرین پاور انگلستان شد

به گزارش خبر راست، به نقل از غیره منتظره سالیان زیادی است که متأسفانه در گیلان سندروم خود تخریبی نفوذ کرده است، سال‌هاست که توهین کردن، بدگویی و تخریب رشتی و گیلانی تبدیل به یک عادت بد، حتی در میان خودی‌ها تبدیل‌شده و در کنار این رفتار ناپسند، غریبه پرستی نیز به عاداتمان اضافه‌شده است.

فارغ از این‌ها اما بازهم یک رشتی و گیلانی دیگر افتخار آفریده و در عرصه بین‌المللی درخشیده است. مجید پتکی که پیش‌ازاین در جشنواره‌ای در آلمان صاحب‌عنوان شده بود، این بار در انگلستان و در جشنواره اسکرین پاور افتخارآفرینی کرده است.

فیلم کوتاه «دیگری» دومین ساخته مشترک برادران سامکو است. این فیلم پس از موفقیت‌های پیاپی در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی این بار توانست جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره اسکرین پاور انگلستان را دریافت کند و مجید پتکی بازیگر اهل رشت این جایزه را به دست آورد.

فیلم کوتاه «دیگری» داستان مردی است که دیگری زندگی او را می‌رباید.

مجید پتکی متولد ۲۵ شهریور ۱۳۵۳ در محله چمارسرا در رشت، فارغ‌التحصیل کارشناسی کامپیوتر از دانشکده فنی شهید رجایی لاهیجان است.

وی کار خود را با تئاتر شروع کرد و به تلویزیون رسید؛ از سال ۷۹ به تلویزیون گیلان دعوت شد و کارش از سال ۸۰ با تله‌فیلم ادامه داد تا اینکه با سریال فردای روشن یک کار بلند کار کرد که در شبکه باران و شبکه دو پخش شد.

پتکی در آثاری همچون «گذر از مه»، «زندگی از نو»، «کوبار»، «دلدادگان»، «آرماندو»، «پایان رویاها»، «لرد»، «زمانی دیگر»، «قول»، «سکوت رعنا» و «نیسان آبی» به‌عنوان بازیگر حضور داشته است.

انتظار می‌رود مسئولین استان گیلان و شهر رشت با دقت نظر در این خصوص توجهی ویژه به افتخارآفرینی این هنرمند گیلانی و اهل رشت داشته باشند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *