29 اسفند 1402

مرگ دو جوان هنگام نصب آسانسور در رشت

به گزارش خبر راست، معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت از مرگ دو جوان هنگام نصب آسانسور در رشت خبر داد و گفت: متاسفانه سقوط ناگهانی کابین، موجبات گیرکردن دو تن از اعضای تیم نصب آسانسور را فراهم کرد.

اعلام سقوط کابین آسانسور و محبوس شدن دو جوان (مرد ۲۳ و ۳۳ ساله) در ساعت ۱۲:۵۹ امروز ۲ دی ماه ۹۹ به مرکز کنترل ۱۲۵ آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

علیزاده معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت از اعزام ۱۷ آتش نشان به همراه ۳ دستگاه خودروی اطفایی و نجات به محل حادثه واقع در حمیدیان خبر داد.

وی با بیان اینکه این حادثه در حین نصب آسانسور در ساختمان ۳ طبقه رخ داد، افزود: متاسفانه سقوط ناگهانی کابین که علت آن در دست بررسی است، موجبات گیرکردن دو تن از اعضای تیم نصب آسانسور را فراهم کرد.

علیزاده با تاکید بر اینکه شدت صدمات وارده موجبات فوت هر دو جوان را فراهم کره بود، ادامه داد: تیم نجات آتش نشانان سریعا پس از ایمن سازی و ثابت نگاه داشتن کابین آسانسور و با بهره گیری از ست هیدرولیک نسبت به خارج نمودن هر دو فرد گیر افتاده اقدام کردند.

معاون عملیات این سازمان در ادامه گفت: در این حادثه یکی دیگر از اعضای تیم نصب آسانسور(جوان ۱۷ ساله) که سوار بر کابین آسانسور بوده با توجه به آسیب دیدگی از نواحی دست و پا و کمر به مراکز درمانی انتقال یافت.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *