29 اسفند 1402

 سال گذشته بودجه مربوط به استان گیلان به اردبیل اختصاص داده شد!

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با بیان اینکه بودجه برخی پروژهای استان گیلان تجمیعی است و باید جدا شود گفت: باید ردیف‌های استانی را مستقل بگیریم یا از استان‌های دیگر جدا کنیم.

به گزارش خبر راست، به نقل از حرف تازه نماینده صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت مستقل کردن اعتبارات پروژه های تجمیعی گیلان تصریح کرد: در سال گذشته بودجه مربوط به استان گیلان به اردبیل اختصاص داده شد!

سید کاظم دلخوش اباتری عصر دیروز در نشست مجمع نمایندگان گیلان با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با تاکید بر ضرورت اجرایی کردن صد درصد بودجه‌ استان اظهار کرد: باید در سازمان برنامه و بودجه این موضوع بررسی و پیگیری شود.

وی بودجه نوشته شده برای سال ۱۴۰۰ را غیرواقعی توصیف کرد و افزود: هزینه جاری ۶۳۷ هزار میلیارد تومان است یعنی ۴۸ درصد نسبت به سال گذشته افزایش و قابل تحقق نیست.

در سال گذشته بودجه مربوط به استان گیلان به اردبیل برده شد!

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با بیان اینکه در سال گذشته بودجه مربوط به گیلان را به اردبیل بردند، بیان کرد: نیازمند مستقل کردن ردیف‌های مربوط به استان هستیم.

دلخوش با بیان اینکه بودجه برخی پروژهای استان گیلان تجمیعی است و باید جدا شود گفت: باید نشستی با محمدباقر نوبخت برگزار کنیم که ردیف‌های استانی را مستقل بگیریم یا از استان‌های دیگر جدا کنیم زیرا به طور مثال در سال گذشته بودجه مربوط به استان ما به اردبیل برده شد.

گفتنی است که پروژه‌های مربوط به جاده‌ انزلی به بهشهر، نمین به سرچم و صومعه سرا و جاده میانه به خلخال جزء پروژه‌های تجمیعی استان گیلان است.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *