10 فروردین 1403

رشت نیازمند اعتبارات ویژه برای رفع مشکلات زیربنایی و زیرساختهای شهری است

به گزارش خبر راست، به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، در این نشست که با حضور دکتر ارسلان زارع استاندار گیلان، دکتر کیوان محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان، مهندس جبار کوچکی نژاد نماینده شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، مهندس علی فتح اللهی فرماندار شهرستان رشت و معاونان وی برگزار شد، سیدمحمد احمدی شهردار رشت ضمن قدردانی از نگاه مثبت و همراهی دکتر نوبخت به منظور حل مسائل و مشکلات شهر رشت، خواستار تامین اعتبارات لازم پروژه های مدیریت پسماندها از جمله زباله سوز، تصفیه خانه، توسعه کارخانه کود آلی و رفع آلودگیهای رودخانه های رشت و همچنین تامین اعتبارات لازم برای اجرای پروژه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) و همکاری لازم برای حل تخصیص اعتبار بند واو تبصره پنج قانون بودجه شد.

شهردار رشت تاکید کرد: مشکلات این کلانشهر در طول سالهای گذشته روی هم انباشته شده و حال نیازمند این است با تخصیص اعتبارات ویژه، خونی تازه در رگهای این شهر برای اجرای پروژه های مختلف دمیده شود.

در این نشست دکتر نوبخت با استقبال از هیات گیلانی تاکید کرد: نهایت تلاش و همکاری را برای حل مسائل اساسی کلانشهر رشت به عمل خواهد آورد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ساخت زباله سوز را برای کلانشهر رشت موثر، مفید و ضروری دانست و بر انجام پیگیریهای لازم برای سرعت بخشیدن به این پروژه تاکید کرد.

همچنین موضوع رفع آلودگی از رودخانه های زرجوب و گوهررود رشت مورد تاکید قرار گرفت و همه حاضران بر لزوم پروژه های اصلاحی در این زمینه تاکید کردند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *