10 فروردین 1403

آغاز نوبت‌دهی اینترنتی خدمات مراکز تعویض پلاک رشت از ۲۹ شهریور ماه

سرهنگ امیر طالبی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از آغاز نوبت‌دهی اینترنتی خدمات مراکز تعویض پلاک رشت از ۲۹ شهریور ماه خبر داد.

به گزارش خبر راست،  رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان از آغاز نوبت‌دهی اینترنتی خدمات مراکز تعویض پلاک رشت از ۲۹ شهریور ماه خبر داد.

سرهنگ امیر طالبی با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط زندگی امروزی و گسترش خدمات الکترونیک برای تسهیل و تسریع در انجام امور، نیروی انتظامی که در حوزه هوشمند‌سازی اقدامات بسیار ارزشمندی را انجام داده است در ارائه خدمات تعویض پلاک نیز به منظور ارتقاء کیفیت خدمات به شهروندان و جلوگیری از ازدحام در مراکز تعویض پلاک، سیستم نوبت‌دهی آنلاین اینترنتی در مراکز تعویض پلاک را اجرا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: متقاضیان تعویض پلاک و یا دریافت خدمات از این مرکز می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی پلیس راهنمایی و رانندگی کشور به نشانی “راهور ۱۲۰” به آسانی نسبت به دریافت آنلاین زمان شماره‌گذاری و تعویض پلاک خودرو خود در روز و ساعت دلخواه اقدام کنند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متقاضیان توجه داشته باشند از روز شنبه مورخه ۲۹ شهریور ماه این طرح اجرایی می‌شود و به مراجعه‌کنندگان فاقد ثبت نام اینترنتی هیچگونه خدماتی از سوی مرکز تعویض پلاک ارائه نخواهد شد تاکید کرد: شهروندان از مراجعه حضوری بدون دریافت نوبت از سامانه اینترنتی به مرکز تعویض پلاک شهر رشت خودداری کنند.

سرهنگ طالبی ادامه داد: همچنین افراد حتماً در زمان مشخص شده در ثبت نام اینترنتی به مراکز تعویض پلاک مراجعه و در صورت گذشت زمان، ثبت‌نام مذکور باطل می‌شود و نوبت در اختیار افراد ثبت نام کننده دیگر قرار خواهد گرفت.

این مقام انتظامی گفت: با راه‌اندازی سیستم نوبت‌دهی اینترنتی، مراجعه مردم به مرکز تعویض پلاک رشت مدیریت شده و آنها می‌توانند از ۵ روز قبل ساعت ورود خودرو را به مرکز تعیین کرده و بدون ایستادن در صف، نسبت به دریافت خدمات اقدام کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان در پایان یادآور شد: ساعات کار مرکز تعویض پلاک رشت از ۷ صبح الی ۱۴ بعد از ظهر است و مراجعه کنندگان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و همراه داشتن مدارک مورد نیاز به این مرکز مراجعه و در زمان مشخص خدمات مورد نظر را دریافت کنند.

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *