10 فروردین 1403

پایداری‌چیِ اصولگرای اصلاح‌طلب با مشی اعتدالی رسانه‌های استان را می‌شناسید؟!

به گزارش خبر راست، آن‌ها یک روز اصلاح‌طلب هستند و یک روز اصولگرا، یک روز اعتدالی می‌شوند و روزی دیگر مستقل. زیر پایشان ماشین خارجی و خانه‌شان فلان خیابان معروف شهر است و با صورتی شش‌تیغه مدعی اصولگرایی هستند؛ اما آن‌ها کیستند و از کجا آمده‌اند؟!

در انتخابات گذشته مجلس این افراد با راه‌اندازی یک گروه از فعالین سیاسی و اجتماعی خود را به‌عنوان اصولگرا معرفی کردند.

موضع‌گیری‌های فوق تند این افراد پیش از این آن‌ها را نزدیک به پایداری‌ها نشان می‌داد و حضور برادر آن‌ها در سفر احمدی‌نژاد به یکی از استان‌های هم‌جوار این شرایط را برای آنان تثبیت می‌کرد.

پس‌ازآن اما این افراد در ایام انتخابات ریاست جمهوری خود را در قالب اصولگرایان حامی حزب اعتدال و توسعه معرفی کردند.

آن‌ها برای حسن روحانی ستاد زدند و با هزینه‌های چند ده‌میلیونی قصد داشتند تا چند چهره تأثیرگذار اصلاح‌طلب را به این ستاد بکشانند که هیچ‌یک فریب آنان را نخوردند.

این پایداری‌چی‌های، اصولگرای شده‌ی معتدل اما یک‌باره در کنار یک نماینده اصلاح‌طلب و از موافقان رفع حصر دست‌به‌سینه ایستادند. تغیر موضع‌های عجیبی که این افراد را به سوژه‌ای برای خنده سیاسیون بدل کرده است و قطعاً با فرارسیدن تاریخ انقضاء آنان با یک اردنگی از فضای سیاسی استان خارج‌شده و به همان روستای خود باز خواهند گشت.

اما نکته جالب آنکه این افراد به‌واسطه‌ی یک شایعه اقدام به زیر سؤال بردن دکتر محمدرضا زیبایی یکی از کاندیداهای شاخص مجلس از حوزه انتخابیه شهرستان رشت کرده‌اند. آن‌هم به طریقی که عیان می‌کند این افراد نه اصولگرا هستند و نه اصلاح‌طلب و نه هیچ‌چیز دیگر. آن‌ها غیربومی‌های منفعت طلبند. همین!

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *