10 فروردین 1403

ژست حمایت از حیوانات دست مایه ای جهت تخریب مدیر موفق / دو روی سکه ای که یکسان نیست / پاسخگوی اصلی کیست؟؟؟

به گزارش خبر راست، در روزهای اخیر تصاویری از وضعیف اسفناک کمپ نگهداری سگهای خیابانی در زمینی متعلق به سازمان پسماند شهرداری رشت منتشر گردید که باعث دل آزردگی هر انسانی می گردید و ذهن مخاطب را مدتها درگیر خود می کرد.تهیه این قبیل گزارشات و انعکاس آن با هدف روشنگری و ایجاد حساسیت در بین متولیان جهت اصلاح امور امری مثبت و قابل تقدیر میباشد که باید ابتدا از سوی مدیر حوزه مربوطه و پس از آن از سوی افکار عمومی تکریم گردد لیکن در این بین ایجاد مغلته، سیاه نمایی، فرافکنی و سیاست ورزی آن هم با کثیف ترین شگردها که مدتهاست منسوخ گردیده موضوعی مردود در برهه کنونی در بین افکار عمومی میباشد.

 

متاسفانه خبری که می توانست در مسیر طبیعی خود منجر به اقدامی مقتضی و مثبت در راستای بهبود وضعیت زیست حیوانات کمپ مذکور گردد و با اجماع ظرفیت های موجود به قولی سبب خیر گردد گویی دست مایه ای برای برخی از فرصت طلبان گردیده است تا بغض های در خود فرو برده کهن خود را عریان کرده و از این سوژه برای تخریب وجه یکی از چهره های جوان موفق شهرداری سو استفاده کنند…

حال سوال اینجاست حضراتی که امروز به کاسه داغ تر از آش تبدیل شده اند در گذشته در کدامیک از کرات سماوی زندگی می کردند که تا این حد بی خبر از بحران سگ های خیابانی و وضعیت نگهداری آنها بودند و امروز سینه چاک کرده و فریاد وامصیبتا سر میدهند؟؟؟

مسقیما روی سخن با کسانی است که گویا به هر دلیلی مدیریت جوانان موفق در مجموعه شهرداری به خط قرمز آنها تبدیل شده است و با تخریب “علیرضا حاجی پور” به عنوان یکی از این نخبگان که در مدت تصدی خود در این جایگاه با وجود همه محدودیت ها اتفاقات قابل توجه ای را در این سازمان رقم زد.

جهت بیداری اذهان جنابتان قابل به ذکر است از برگزاری جلسات متعدد ریاست سازمان پسماند با انجیو ها و سمن های حامی حیوانات و دعوت از همه دغدغه مندان به حضور در پای کار تا تشریح وخامت شرایط و درخواست های مکرر در حضور اعضای محترم شورا و البته ارائه گزارش های متعدد در این مورد در کمیسیون های تخصصی در ماههای اخیر مستندات قابل دفاعی از عملکرد سازمان پسماند وجود دارد که قابل به ارائه میباشد.
حضور در اجلاس مدیران پسماند کلانشهرها و ارائه پیشنهاد جذب منابع دولتی جهت رفع مشکلات نگهداری سگهای خیابانی از سوی رییس جوان سازماند پسماند شهرداری رشت و استقبال حاضرین از پیشنهاد مذکور و پیگیری های در دست اقدام در این خصوص دلیلی مبرهن بر دغدغه مندی وی در این حوزه میباشد.

آیا بهتر نیست با پرهیز از ایراد اتهامات واهی و تخریب دلسوزان واقع ای یک بررسی جامع از عوامل ایجاد این معضل و راهکارهای اجرایی عبور از این بحران داشته باشیم؟؟؟

سایر نهادهای متولی از جمله سازمان دامپزشکی، اصناف و ارگان های متولی دولتی که منابع قابل توجه ای را می توانند به این حوزه اختصاص بدهند و البته طبق قانون امور محوله به آنها در این حوزه دربرگیری دارد تا چه حد پای کار بوه و سهم خود را در حل این مشکل تقبل کرده اند؟؟؟

آیا بهتر نیست همگی در یک سنگر واحد با استراتژی حمایت و هم افزایی و بسیج ظرفیت ها با مشکلات این چنینی روبرو شده و با همدلی از آنها عبور کنیم؟؟؟

اندکی فکر، قدری تامل…

منبع: گیل ندا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *