به گزارش خبر راست، هرچند تلفن‌های هوشمند امروزه، از قدرت و کیفیت کافی برای انجام بخش بزرگی از کار‌های روزانه ما را دارند، اما واقعیت آن است که برای انجام یک‌سرس از کار‌های روزمره، نیاز به نمایشگر بزرگ‌تر به شدت احساس می‌شود. وب‌گردی، تماشا فیلم و عکس، انجام بازی و طراحی و یادداشت‌برداری، از جمله این فعالیت‌های کاربران هستند که برای انجام دادن آن باید یک صفحه نمایش بزرگ و باکیفیت داشت. از این رو تبلت‌های مختلف با امکاناتی فراوان از جمله تجهیز شدن به قلم مخصوص یا کیبورد، تولید می‌شوند تا نیاز کاربران را رفع کنند. به همین جهت، در این گزارش قصد داریم تا به آخرین قیمت تبلت‌های بازار به تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۹۸ نگاهی بیاندازیم. در دو هفته اخیر وضعیت بازار تبلت‌ها آرام بوده و تغییرات قیمتی خاصی رخ‌نداده است.

**تمامی قیمت‌ها به تومان است**

شرکت مایکروسافت

تبلت‌های ترکیبی مایکروسافت از ابتدا تولید توانستند نظر مشتریان را به خود جلب کرده و به یکی از پر فروش‌ترین مدل‌های بازار تبدیل شوند. شرکت مایکروسافت با استفاده از طراحان و متخصصان برتر دنیا در تولید سری سرفیس، نهایت تلاش خود را برای ساخت محصولی با کیفیت و عالی را به کار گرفته است. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت مایکروسافت در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۱۷ اردیبهشت) +جدول

شرکت لنوو

لنوو با طراحی محصولاتی مقرون‌به‌صرفه توانسته در چند سال گذشته رشد چشمگیری در بازار محصولات فناوری داشته باشد، لپ‌تاپ‌ها و تبلت‌های این شرکت جزو اصلی‌ترین تولیدات لنوو محسوب می‌شوند که طرفداران زیادی دارند. این شرکت در زمینه تولید تبلت، طرح‌های مختلفی از جمله تبلت هیبریدی و ساده تولید می‌کند که تنوع آن نیاز خریداران با سلایق مختلف را برطرف می‌سازد. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت لنوو در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۱۷ اردیبهشت) +جدول

شرکت سامسونگ

شرکت سامسونگ دیگر نیازی به تعریف ندارد. بهترین تولید کننده تلفن هوشمند جهان، نباید کار سختی برای ارائه تبلت‌های با کیفیت به بازار داشته باشد. این شرکت با عرضه سری گلکسی تب به بازار، توانسته علی‌رغم فروش خوب محصولات خود، رقیبی سرسخت برای دیگر تولید کنندگان تبلت در جهان باشد. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۱۷ اردیبهشت) +جدول

شرکت ایسوس

شرکت ایسوس در کنار تولید محصولات و تجهیزات مختلف رایانه‌ای در زمینه ساخت تبلت نیز فعالیت دارد، این شرکت در این بخش به خوبی عمل کرده و مدل‌های جذاب و باکیفیتی را به باراز ارائه داده است. در حال حاضر مدل‌های سری زن‌پد ایسوس در بازار ایران یافت می‌شود که از طرفداران خاص خود را دارد. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت ایسوس در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۱۷ اردیبهشت) +جدول

شرکت اپل

در حالی که اکثر تبلت‌های بازار به سیستم‌عامل اندروید مجهز هستند، اپل در محصولات خود از سیستم‌عامل اختصاصی iOS استفاده می‌کند که مزایا و معایبی نسبت به اندروید یا ویندوز ۱۰ مورد استفاده در مدل‌های سرفیس مایکروسافت دارد و به همین دلیل است که معمولا تبلت‌های اپل، مشتریان خاص خود را دارد. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۱۷ اردیبهشت) +جدول

شرکت ایسر

ایسر از بند‌های قدیمی و معتبر بازار فناوری است که محصولاتی شناخته شده و پرطرفدار دارد. این شرکت در طی سال‌های فعالیت خود، بارها کیفیت و قابلیت‌های برتر برند ایسر را اثبات کرده و دیگر به عنوان یکی از قطب‌های بازار شناخته می‌شود. به انتخاب  در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت ایسر در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۱۷ اردیبهشت) +جدول

شرکت هوآوی

هوآوی علی‌رغم تولیدات گسترده در حوزه تلفن همراه، در بازار تبلت به شکلی که باید حضور ندارد، به خصوص در بازار ایران تبلت‌های محدودی از هوآوی یافت می‌شود که شاید برای طرفداران این برند خوشایند نباشد. تبلت‌های فعلی هوآوی جزو تولیدات میان‌رده‌ این شرکت محسوب می‌شوند و قیمت مناسبی دارند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های شرکت هوآوی در بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۱۷ اردیبهشت) +جدول

برند‌های ایرانی

به تازگی معرفی نام و قیمت تبلت‌های ایرانی نیز به این گزارش اضافه شده است، در حال حاضر تبلت‌های شرکت ایکس‌ویژن، نارتب و اطلس در بازار وجود دارد که هرکدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. تبلت نارتب لوازم جانبی زیادی در جعبه خود دارد که جزو نکات مثبت این محصول به شمار می‌رود، تبلت‌های ایکس‌ویژن مناسب تمامی افراد است و از قیمت بسیار خوبی نیز برخوردارند. تبلت سخنگوی اطلس نیز چند سالی در بازار دیده می‌شود، این تبلت نیز ویژگی‌های زیادی دارد که خریداران می‌‎توانند از آن استفاده کنند. در ادامه آخرین قیمت تبلت‌های ایرانی بازار را مشاهده می‌کنید:

آخرین قیمت انواع تبلت در بازار (تاریخ ۱۷ اردیبهشت) +جدول