10 فروردین 1403

مسمومیت ۲۴ نفر در گیلان

۲۴ نفر در گیلان در ۴۸ ساعت گذشته بعلت استنشاق گاز منوکسید کربن مسموم شدند.

به گزارش خبر راست، رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان امروز گفت: صبح امروز ۱۸ نفر در یک ویلای اجاره‌ای در روستای گت گسر شهرستان تالش بر اثر احتراق ناقص سوخت بخاری و استنشاق گاز منوکسیدکربن مسموم شدند.
دکتر پیمان اسدی افزود: ۱۶ نفر از این افراد خودشان به مراکز درمانی مراجعه کردند و ۲ نفر با آمبولانس اورژانس به بیمارستان شهید نورانی تالش منتقل شدند.
وی گفت: ۱۰ نفر از این مسمومان در بیمارستان بستری هستند و ۸ نفر مرخص شدند.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان افزود: دیروز هم یک مرد و زن تبریزی بعلت استنشاق گاز منوکسید کربن ناشی از روشن کردن زغال داخل چادر مسافرتی دچار مسموم شدند.
دکتر پیمان اسدی با بیان اینکه این حادثه در بازار ساحلی شهر آستارا رخ داد افزود: امدادگران اورژانس پس از انجام اقدامات اولیه درمانی حادثه دیدگان را به بیمارستان شهید بهشتی آستارا منتقل کردند.
وی گفت: حال عمومی این ۲ گردشگر تبریزی مساعد گزارش شده است.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان همچنین از مسمومیت ۴ نفر از اعضای یک خانواده در شهر آستارا بر اثر انتشار گاز منوکسید کربن خبر داد و افزود: این افراد در داخل خانه خود بر اثر احتراق ناقص سوخت بخاری دچار مسمومیت شدند که با اقدامات درمانی نیرو‌های اورژانس از مرگ نجات یافتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *