10 فروردین 1403

افزایش ۲۰ درصدی مستمری مددجویان در سال ۹۸

رئیس کمیته امداد گفت: برای سال آینده پیشنهاد ما افزایش ۲۰ درصدی در دریافت مستمری و سایر خدمات بوده است و پیشنهاد داده ایم مستمری‌ها برای کل مستمری بگیران افزایش پیدا کند.
به گزارش خبر راست، پرویز فتاح در جمع خبرنگاران درباره میزان افزایش مستمری به مددجویان گفت: با همکاری مجلس و دولت از محل تبصره ۱۴ به مستمری امسال مستمری بگیران ۱۴ درصد اضافه کردیم و همچنین دولت برای جبران شرایط اقتصادی به وجود آمده کنونی بسته حمایتی تعریف کرده که کمیته امداد و بهزیستی اولین گروهی بودند که این کمک هزینه را دریافت کردند.
وی تاکید کرد: رئیس جمهور قول داده اند دو نوبت تا پایان سال بسته حمایتی به مددجویان تخصیص دهند.
وی درباه افزایش مستمری در سال آینده گفت: برای سال آینده پیشنهاد ما افزایش ۲۰ درصدی در دریافت مستمری و سایر خدمات بوده است و پیشنهاد داده ایم مستمری‌ها برای کل مستمری بگیران افزایش پیدا کند.
فتاح درباره سامانه خوب باشیم گفت: این سامانه به این جهت راه اندازی شده که گروه‌های جهادی از کار یکدیگر مطلع باشند، چون الان فعالیت گروه‌های جهادی مثل مجمع الجزایر است و اقدامات انجام شده موازی کاری است. اطلاعات مناطق نیازمند برای انجام اقدامات جهادی در این سامانه تجمیع می‌شود و کمیته هم در راس آن قرار دارد. در تلاشیم با راه اندازی این سامانه در جهت رفع محرومیت یک اقدام هم افزایی انجام دهیم.
منبع: میزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *