10 فروردین 1403

کودکان کار و سندروم داون میهمان کنسرت های موسیقی گیلان می‌شوند

معاون امور هنری و سینمایی ارشاد اسلامی گیلان از حضور کودکان دارای بیماری های خاص، کودکان کار و سندروم داون در کنسرت های موسیقی که در این استان برگزار می‌شود، خبر داد.

به گزارش خبر راست، سید امیر مصباح در جمع خبرنگاران، از حضور کودکان دارای بیماری های خاص، کودکان کار و سندروم داون در کنسرت های موسیقی استان گیلان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به تنظیم پیش‌نویس تفاهم‌نامه‌ای با کانون سندروم داون استان گیلان، قرار است از این پس کودکان سندروم داون در کنسرت های موسیقی که در استان گیلان برگزار می‌شود، حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه کودکان کار و کودکان دارای بیماری های خاص نیز در این برنامه‌ها حضور خواهند یافت، تصریح کرد: با توجه به شرایط سخت زندگی کودکان کار و همچنین کودکان دارای بیماری های خاص، تلاش شده تا با اجرای این طرح برای ساعتی آنها را از فضای سخت زندگیشان جدا کنیم.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به افزایش قیمت بلیط کنسرت های پاپ و سنتی، گفت: معاونت امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و بهره‌مندی همه شهروندان از این فضا، اقدام به اختصاص دو ردیف در هر کنسرت موسیقی به افراد با بضاعت مالی محدود کرده است.

این مقام مسئول افزود: بعد از برگزاری جلسه با موسسات برگزارکننده کنسرت های موسیقی پاپ و سنتی در استان گیلان، از این موسسات خواسته شده که بلیط دو ردیف از هر کنسرت خود را با قیمت های نازل در نظر بگیرند تا افراد دارای بضاعت مالی محدود نیز بتوانند از این برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *