10 فروردین 1403

دستگیری قاتل پلیس امداد رشت به همراه همدستانش

دستگیری قاتل پلیس امداد رشت به همراه همدستانش قاتل ستوان یکم حسن پاینده یکی از کارکنان یگان پلیس امداد رشت در رودبار دستگیر شد.

به گزارش خبر راست، معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان امروز گفت : قاتل ستوان یکم حسن پاینده یکی از کارکنان یگان پلیس امداد رشت در هنگام خروج از گیلان به همراه چند همدستش در رودبار دستگیر شد.
سرهنگ محمد رضا خیرخواه معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان افزود : ستوان یکم حسن پاینده یکی از کارکنان یگان پلیس امداد رشت در راستای تأمین امنیت اخلاقی به دست عده‌ای از اراذل و اوباش در بوستان دانشجو این شهر به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه دیشب اکیپ یگان پلیس امداد شهرستان رشت در حال گشت ‌زنی و کنترل حوزه استحفاظی ، متوجه عربده‌ کشی و ایجاد مزاحمت تعدادی جوان برای دیگر شهروندان در بوستان‌ دانشجو این شهر می‌ شوند گفت : پلیس پس از حضور در صحنه، با کنترل اوضاع ضمن دعوت به آرامش ، اقدام به متفرق کردن آن‌ ها می‌کند که با توجه به اینکه این افراد در وضعیت عادی قرار نداشتند ضمن فحاشی و ناسزاگویی، با کارکنان پلیس درگیر می‌شوند که متأسفانه در این جریان یکی از کارکنان یگان پلیس امداد شهرستان رشت به نام ستوان یکم حسن پاینده به علت اصابت ضربات چاقو به سر گردن و دست به شهادت ‌رسید.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی اعلام کرد : متهم به سرعت، محل جنایت را به مقصدی در خارج از استان ترک کرد که با اقدام مؤثر عوامل انتظامی و اجرای طرح ‌های عملیاتی، قبل از خروج از استان در ایست و بازرسی شهرستان رودبار دستگیر و در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *