10 فروردین 1403

ما انتخابمان را کرده‌ایم و قطعاً ما سه نفر یک رأی خواهیم داد.

خبرراست؛ پس از اتفاقات روز گذشته شورای شهر رشت و خروج ۴ تن از اعضای شورا به جهت آبستراکسیون، این شائبه مطرح شد که از حدنصاب افتادن جلسه برای خرید زمان بابت حضور فاطمه مقیمی در رشت و ایجاد فشار بروی ۳ عضو اصلاح‌طلب شورا بوده است.

گفته می‌شود برخی جریان‌ها در تلاش هستند که با تحت‌فشار قرار دادن حاجی پور، رمضانپور و زاهد، رأی حامد عبدالهی را بشکنند تا گزینه مدنظر خودشان از طیف اصولگرای شورا انتخاب شود.

در همین راستا دکتر احمد رمضانپور عضو شورای شهر رشت گفت: با توجه به تجربیات سال نخست شورا که گزینه ما مهندس زالفی بود و نتوانستیم رأی لازم را برای ایشان اخذ کنیم، این بار رسما اعلام کردیم که اصلاح‌طلبان شورای شهر کاندیدا ندارند و شما از بین کاندیداهایی که دارید یک نفر را معرفی کنید تا ما نیز به بحث انتخاب شهردار ورود کنیم.

وی ادامه داد: بنده به‌عنوان یک کارشناس سیاسی و انتخاباتی بر این عقیده هستم که رأی خانم مقیمی در صورت کاندیداتوری بیش از ۴ رأی نخواهد بود. ما اگر خیلی خوش‌بینانه بخواهیم صحبت کنیم باید بگوییم که اصلاح‌طلبان ۴ رأی دارند، نه بیشتر.

رمضانپور ادامه داد: ممکن است کسی بگوید شما رأی بدهید و به مردم بگویید تا آنها بدانند! ما رأی مان را تماماً سیاسی نگرفته‌ایم و از توده مردم این آرا را اخذ کرده‌ایم و باید پاسخگوی همگان باشیم. به نظر بنده دوستان بسیار دیر عمل کرده‌اند. زمانی نام خانم مقیمی مطرح‌شده که ما قبل از آن به‌صراحت اعلام کرده بودیم گزینه‌ای نداریم. ما انتخابمان را کرده‌ایم و قطعاً ما سه نفر یک رأی خواهیم داد.

عضو شورای شهر رشت در پاسخ به این سؤال که آیا هدف شکسته شدن رأی حامد عبدالهی است و خانم مقیمی ۴ رأی بیشتر نداشته و فرد دیگری شهردار خواهد شد، گفت: تفأل بنده به خیر است. امیدوارم روز دوشنبه انتخاب شهردار داشته باشیم. هرکس هم هر بهانه‌ای دارد، بهانه‌اش را جمع کند.

رشت۲۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *