10 فروردین 1403

نگاه حمایتی یکسان به تمامی هیئت های عزاداری رشت

عضو کمیسیون فرهنگی شورای رشت با تاکید بر داشتن نگاه حمایتی یکسان به تمامی هیئت های عزاداری رشت در ماه محرم اظهار کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت همچون سالهای گذشته این مهم را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش خبر راست، فاطمه شیرزاد با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم ماه سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش افزود: مردم انقلابی ایران اسلامی از این ماه درس آزادگی و عزت آموختند .
   وی با بیان اینکه معرفت حسینی برای نسل جوان تشریح شود تصریح کرد: دشمنان اسلام و انقلاب از حسینی بودن جوانان هراس دارند و به همین دلیل در تلاشند با به راه اندازی توطئه های متعدد ذهنیت جوانان را نسبت به این مساله مهم تغییر داده که البته این خیالی باطل است.
شیرزاد با اشاره به برپایی هیئت های عزاداری در نقاط مختلف رشت افزود: به حول و قوه الهی امسال نیز شاهد شکوه و عزت در برگزاری عزای حسینی هستیم که با حضور پرشور جوانان عاشق امامت و ولایت شکل گرفته است.
    وی به حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری رشت از برپایی هر چه باشکوهتر عزای حسینی اشاره کرد و گفت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت متولی این مهم بوده و تا کنون اقدامات خوبی در این حوزه انجام داده است.
شیرزاد به حضور مسئولین در هیئت های عزاداری تاکید و بیان کرد: حضور پررنگ مدیران و مسئولین در این هیئت ها موجب ایجاد انگیزه بیشتر در جوانان شده و امیدوارم با حمایت از جوانان حسینی و تلاش در راستای گسترش معرفت حسینی در جامعه بتوانیم با قدرت و درایت توطئه های    دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب را برملا و نابود کنیم.
وی به اهمیت محرم و صفر در راستای حفظ و بقای ارزش های اسلامی و انقلابی افزود: امام راحل بارها فرمودند که این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه میدارد .
عضو کمیسیون فرهنگی شورای رشت بیان کرد: حمایت از هیئت های عزاداری باید همواره مورد توجه بوده و به تمامی آنها نگاه حمایتی یکسان معطوف شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *