10 فروردین 1403

۱۰۰ باب مدرسه توسط خیران اتاق‌ بازرگانی در مناطق کم‌برخوردار کشور ساخته می‌شود

رئیس اتاق بازرگانی،‌ صنایع،‌ معادن و کشاورزی گیلان گفت: ۱۰۰ باب مدرسه توسط خیران اتاق‌ بازرگانی کشور با عنوان پروژه “ایران من” در مناطق مرزی و کم‌برخوردار کشور ساخته می‌شود.

به گزارش خبر راست، هادی تیزهوش تابان صبح امروز در جریان افتتاح چند مدرسه در شهرستان تالش اظهار داشت: ساخت زنجیره مدارس پروژه”ایران من”  در قالب پوشش مدرسه‌سازان توسط اعضای اتاق بازرگانی سراسر کشور در بخش خصوصی از خرداد ماه سال 93 پایه‌ریزی شده است.

رئیس اتاق بازرگانی،‌ صنایع،‌ معادن و کشاورزی گیلان اعلام کرد: در حال حاضر پویش مدرسه ساز “ایران من” به کمک کار آفرینان و فعالان اقتصادی کشور 100 مدرسه را با همراهی و همکاری موسسه خیریه مهر گیتی در مناطق دور افتاده و مرزی کشور در دست احداث دارد.

تیزهوش‌ تابان با تاکید بر اینکه از تعداد مذکور  تاکنون 57 مدرسه بهره‌برداری شده و تعداد باقی مانده در دست ساخت است خاطرنشان کرد: این اقدام با هدف اعتلای مدارس کشور و توسعه زیرساخت‌های فرهنگی در جامعه دنبال می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه این مجموعه با اعتقاد به بهره‌وری و ارزشمند بودن سرمایه‌گذاری در آموزش و پرورش دانش‌آموزان به‌ویژه دوره ابتدایی این اقدام را آغاز کردند گفت: این اقدام با هدف بالندگی و توسعه مدارس کشور، ساخت 100 مدرسه ابتدایی تحت عنوان پروژه” ایران من” را در مناطق روستایی کمتر برخوردار و مرزی کشور مورد هدف قرار داده است.

رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه با اشاره به اینکه در این اقدام مناطقی از کشور که به‌دلیل دور بودن از مراکز از امکانات آموزشی‌، بهداشتی و فرهنگی مناسبی برخوردار نیستند مورد توجه است گفت: به‌منظور اعتلای آموزش و پرورش کودکان کشور با هدف و نیت خیرخواهانه و نیکوکارانه در این مناطق مدرسه ساخته می‌شود.

رئیس اتاق بازرگانی،‌ صنایع،‌ معادن و کشاورزی گیلان اظهار داشت: در راستای اهداف وزارت آموزش و پرورش و ضرورت مشارکت نیکوکاران و فعالان اقتصادی کشور در مقوله مدرسه‌سازی، 6 باب مدرسه توسط اعضای  اتاق بازرگانی کشور و با همکاری موسسه خیریه مهر گیتی در شهرستان تالش ساخته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *