10 فروردین 1403

سرباز اسير شده در حادثه تروریستی ميرجاوه به شهادت رسيد+ تکذیب خبر!

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی از شهادت سرباز مرزبانی كه چند روز پيش در حادثه تروریستی ميرجاوه اسير شده بود خبر داد.

به گزارش خبر راست، معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی گفت: سعید براتی، سرباز مرزبان که چند روز قبل در حادثه تروریستی ميرجاوه اشرار تکفیری در سیستان و بلوچستان اسیر شده بود به شهادت رسید.

بر اساس این گزارش، پیکر این شهید تحویل کشورمان شده است، هرچند در خصوص چگونگی به شهادت رسیدن این مرزبان اسیر شده، چگونگی تحویل پیکر وی و ابهامات دیگر توضیحی ارائه نشده است.
گفتنی است شهید براتی پیش از غروب روز ششم اردیبهشت به همراه شماری از همرزمان و درجه داران هنگ مرزی در مسیر میل یکصد مرزی مورد شبیخون تروریست های گروهگ جیش قرار گرفته و پس از به شهادت رسیدن هم‌قطارانش، به اسارت تروریست ها در آمده بود. در برخی گزارش های منتشر شده از این رویداد تلخ، شهید براتی پیش از اسارت مجروح شده بود.
 
خبر شهادت سرباز اسیر تکذیب شد!

در اتفاقی عجیب و سوال برانگیز، معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی که امروز صبح در جمع خبرنگاران اعلام کرده بود سرباز مجروح شده در عملیات تروریستی میرجاوه شهید شده، این خبر را تکذیب کرد و گفت: این سرباز مجروح شده همچنان مفقود است و به شهادت نرسیده است.

محمد تقی ایرانی افزود: شواهد حاکی از آن است که در این درگیری پای این سرباز مورد اصابت گلوله قرار گرفته و مجروح شده است. پوتینی که پای وی بوده پیدا شده و لیکن همچنان خبر موثقی از این سرباز در دست نیست و همچنان در اختیار گروهک تروریستی است.

گفتنی است «سعید براتی» اهل شهرستان مانه و سملقان در خراسان‌ شمالی است.

ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *