10 فروردین 1403

اجازه نمی دهیم سهمیه لیگ برتر سپیدرود به راحتی از استان خارج شود

به گزارش خبر راست، کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود با بیان این نکته که سپیدرود حرف های زیادی برای گفتن در لیگ برتر خواهد داشت، افزود: اجازه نمی دهیم سهمیه لیگ برتر سپیدرود به راحتی از استان خارج شود و تلاش میکنیم بازیهای خوبی را در این مسابقات ارایه خواهیم کرد.

سهیل حق شناس بعد از صعود سپیدرود به لیگ برتر، اظهارکرد: رقابت های لیگ دسته اول با همه کش و قوس ها و چالش هایی که داشت به ایستگاه آخر خود رسید.

وی ادامه داد: نساجی مازندران در این دیدار تیم از پیش بازنده ای نبود و بازی خیلی خوبی را از به نمایش گذاشت اما شکست نساجی علاوه بر اینکه سپیدرود را به لیگ برتر رساند، مزد زحمات یک فصل بازیکنان و کادر فنی در رقابت های لیگ دسته اول بود.

کاپیتان سپیدرود با ابراز شادمانی از صعود به لیگ برتر افزود: لیاقت استان گیلان حضور دو تیم در لیگ برتر بود ولی این امر محقق نشد و ما تنها نماینده گیلان در لیگ برتر خواهیم بود.

وی با بیان این نکته که سپیدرود حرف های زیادی برای گفتن در لیگ برتر خواهد داشت، افزود: اجازه نمی دهیم سهمیه لیگ برتر به راحتی از استان خارج شود و تلاش میکنیم بازیهای خوبی را در این مسابقات ارایه خواهیم کرد.

حق شناس در خاتمه اظهار کرد: خوشحالیم که هواداران با صعود سپیدرود به لیگ برتر خوشحال هستند و امیدواریم رشتی ها و گیلانی های عزیز و در مجموع مردم ایران همیشه شاد باشند.

 

کاسپین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *