10 فروردین 1403

ارز مسافرتی کاملا حذف شد

طبق بیان یک نماینده مجلس علی لاریجانی در توضیح موارد مورد بحث در جلسه قوای سه‌گانه گفته است که در این جلسه مقرر شده است که ارز مسافرتی کاملا حذف شود و دیگر ارز دولتی به مسافران و گردشگران پرداخت نمی شود.

به گزارش خبر راست، حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست غیرعلنی امروز مجلس گفت: در این جلسه علی لاریجانی گزارشی را از تصمیمات متخذه درباره مسائل اقتصادی کشور در کارگروه اقتصادی قوای سه‌گانه به نمایندگان ارائه کرد.

وی افزود: رئیس مجلس عنوان کرد که در جلسه قوای سه‌گانه بر برخورد با مفسدان اقتصادی تاکید شد و بنا شد تا قوه قضاییه در این رابطه وارد عمل شود.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: لاریجانی همچنین گفت که در جلسه قوای سهگانه در رابطه با پرداخت ارز دولتی به مسافرین و گردشگرانی که به خارج سفر می کنند اقدام بسیار خوبی انجام شد و بنا شد تا فورا جلوی پرداخت ارز دولتی به مسافران گرفته شود.

آزادی‌خواه خاطرنشان کرد: رئیس مجلس شورای اسلامی عنوان کرد که در جلسه قوای سه‌گانه راهکارهایی برای فروش نفت در صورت عدم خرید نفت از جمهوری اسلامی ایران پیش‌بینی و در نظر گرفته شده تا کشور بتواند به راحتی نفت خود را به فروش برساند و بسته اقتصادی در این رابطه آماده است.

وی در پایان گفت: لاریجانی همچنین گفت که در رابطه با خرید اقلام ضروری اقدامات لازم در حال انجام است و اقلامی مثل دارو و تجهیزاتی از این قبیل خریداری شده و در حال تهیه است و مردم نگران نباشند و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *