10 فروردین 1403

از بازآفرینی پل خشتی چمارسرا تا احداث ۵ بازارچه میوه در محلات

امیرحسین علوی، رئیس شورای شهر رشت از بهره برداری ۵ پروژه مهم عمرانی تا پایان سال جاری در رشت خبر داد و افزود: به زودی در ۵ نقطه از شهر رشت بازارچه های میوه و تره بار احداث می گردد.

به گزارش خبر راست، رئیس شورای اسلامی شهر رشت از بهره برداری ۵ پروژه مهم عمرانی تا پایان سال جاری خبر داد.

سید امیرحسین علوی با اعلام این خبر افزود: به زودی در ۵ نقطه از شهر رشت بازارچه های میوه و تره بار احداث می گردد.

وی ضمن تقدیر از تلاش های معاونت خدمات شهری در ایجاد خدمات رفاهی برای شهروندان در مناطق کم برخوردار تصریح کرد: این بازارچه ها در محدوده پل عراق، حافظ آباد، جنب پل محله جماران، ساغریسازان و سردار جنگل جانمایی می شود. همچنین ساماندهی بازار بزرگ رشت نیز در دستور کار است.

علوی از احداث دو ایستگاه جدید آتش نشانی خبر داد و افزود: ایستگاه آتش نشانی در شهرک امام حسین (ع) آماده بهره برداری است و مقدمات احداث یک ایستگاه آتش نشانی جدید نیز با هزینه یکی از خیرین در حال ساخت می باشد.

رئیس شورا برمرمت بناهای میراثی بجامانده در شهر تاکید کرد و افزود: یخچال چماسرا تنها یخچال طبیعی بجامانده در گیلان است و طرح بازسازی این یخچال که در باغ میراثی سالار مشکات قرار دارد، آغاز می گردد.

علوی همچنین گفت: طرح باز آفرینی پل خشتی چمارسرا نیز زیر نظر معاونت خدمات شهری و توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری رشت در حال انجام است.

رئیس شورا توجه به سلامت شهروندان را رویکرد شورای پنجم خواند و افزود: تا پایان سال رینگ دوچرخه سواری محدوده تالاب عینک و همچنین پیاده راه سلامت قابل بهره برداری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *