10 فروردین 1403

کالاهای اساسی با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد می‌شود/آرامش زندگی مردم و بازار را حفاظت می‌کنیم

آنهایی که در کاخ سفید نشستند، بدانند که به تعهدات خود پایبند باشند یا نباشند، ملت بزرگ ایران هرگونه نقشه و توطئه آنها را خنثی کرده و دولت به نمایندگی از ملت با قاطعیت در برابر آنها خواهد ایستاد.
به گزرش خبر راست، رییس‌جمهور با اشاره به اینکه قرار ما این بود که از آرامش زندگی مردم حفاظت کنیم، گفت: به مردم ایران قول می‌دهم توطئه‌های دشمنان در پیشرفت ایران تاثیری نمی‌گذارد.
حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح امروز در جمع مردم تبریز با تاکید بر اینکه توطئه آمریکا، صهیونیست‌ها و ارتجاع عرب در پیشرفت ایران تاثیر نمی‌گذارد، اظهار کرد: آنهایی که در کاخ سفید نشستند، بدانند که به تعهدات خود پایبند باشند یا نباشند، ملت بزرگ ایران هرگونه نقشه و توطئه آنها را خنثی کرده و دولت به نمایندگی از ملت با قاطعیت در برابر آنها خواهد ایستاد.
وی تاکید کرد:‌ هیچ کس این ملت بزرگ را نمی‌تواند مایوس کرده و امید به آینده را از آنها بگیرد. ما نسبت به هر زمان دیگر متحدتر بوده و پای پیمان‌مان ایستاده‌ایم. اگر دیگران به تعهدات خود پایبند نباشند عواقبش شامل خود آنها می‌شود. ما برای هر شرایطی برنامه داریم و مشکلی پیش‌رو نخواهیم داشت.
رییس‌جمهور با اشاره به اینکه ما وعده دادیم که سرزمین‌مان سرزمین امن و امنیت باشد، خاطرنشان کرد: امروز به برکت دلاوری‌های سپاه عزیز و غیور، ارتش و بسیج ایثارگران فداکار شاهد امنیت مثال زدنی در ایران هستیم، ‌امنیتی در سایه وحدت و انسجام ملت به وجود آمده است.
روحانی در ادامه با اشاره به اینکه ما برای آرامش مردم تصمیمات قاطع و محکمی درباره ارز اتخاذ کرده‌ایم، تصریح کرد: کسی نگران واردات و صادرات نباشد. تمام نیازهای کشور و کالاهای اساسی با ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی وارد می‌شود.
ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *