10 فروردین 1403

 آماده پذیرایی از مسافران نبودیم / در فضای مجازی شهروندان به ما تذکر دادند که این نحو اسکان مسافر نیست و چهره شهر بسیار زشت بود

رئیس شورای شهر رشت گفت: بهترین شیوه مدیریت در دنیا، استفاده از فرصت های خلاقانه و مشارکت مردم است. امسال تلاش داریم از ظرفیت های مردمی به کمک دیگر اعضای شورا بهره مند شویم.
به گزارش خبر راست، مسعود نصرتی در دیدار با رئیس و اعضای شورا که به مناسبت آغاز سال کاری انجام گرفت، ابراز امیدواری کرد مدیریت شهری در سال جدید روند رو به رشدی داشته باشد.

وی ادامه داد: در تعطیلات نوروزی از چندین شهر کشور دیدن کردم و تفاوتها را در حوزه توسعه شهر مشاهده کردم. آنچه مشهود است، چگونگی استفاده از داشته ها و فرصت ها برای پیشرفت در شهرهای توسعه یافته کشور است.

وی ابراز کرد: بهترین شیوه مدیریت در دنیا، استفاده از فرصت های خلاقانه و مشارکت مردم است. امسال تلاش داریم از ظرفیت های مردمی به کمک دیگر اعضای شورا بهره مند شویم.

طرح اتاق شورا آماده است و با آماده شدن تالار اصلی شورا در ساختمان جدید، از ایده های مردم و مفاخر بیشتر استفاده خواهیم کرد.

نصرتی افزود: انسجام اعضای شورا و نگاه مثبت به عملکرد مدیریت شهری، خدمت را برای مدیریت شهری راحت تر و مسولیت ها را سنگین تر می کند.

وی ادامه داد: سال گذشته شروع و رضایتمندی اولیه آغاز شد و این باور ایجاد شده که می توان کارهای بزرگی انجام داد.

شهردار رشت تصریح کرد: همدلی بین مردم و مدیران رشت وجود دارد و باید با جسارت در کنار هم خوب قرار بگیریم تا امور به خوبی پیش برود.

علیپور، عضو هیات رئیسه شورا نیز ضمن بیان شادباش برای سال جدید اظهار کرد: بخشی از مطالبات کارگران خدمات شهری تا پیش از سال جدید پرداخت نشده است.

علوی در این زمینه توضیح داد: آنچه بر ذمه شهرداری بود، به شرکت های پیمانکار پرداخت شده است و گویا این تاخیر از سوی شرکتها بوده است.

عضو شورا افزود: تعطیلات نوروز نشان داد که ما آماده پذیرایی از مسافران نبودیم، جنگلها سوخته شد و بوستانها به نحو بدی مورد استفاده قرار گرفت و نتوانستیم از ظرفیت گردشگری جنگل و دریا به خوبی استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: امروز در فضای مجازی شهروندان به ما تذکر دادند که این نحو اسکان مسافر نیست و چهره شهر بسیار زشت بود. امیدوارم در سال جدید بتوانیم کمپینگ های مسافری ایجاد کرده و همانند شهرهای اصفهان اجازه ندهیم بی ضابطه مسافران در شهر چادر بزنند.

زاهد تاکید کرد: مشکلات متعددی داریم که حوزه اقتصاد کشور را تحت تاثیر قرار می دهد و تنها عرق مسئولیت پذیری در حوزه کاری می تواند ما را در کنار هم قرار دهد تا مشکلات را برطرف نماییم.

محمد حسن عاقل منش نیز گفت: آنچه مشهود است، عملکرد شورا و شهرداری در مدت اخیر نشان می دهد همه خواستار تحول در شهر هستند.

عضو شورا تصریح کرد: بازدیدهای میدانی در مدیریت شهری نشان می دهد، توجه به نیروی انسانی در مدیریت جدید، شادابی و رضایتمندی را در پی داشته است.

وی افزود: حلقه مفقوده، ارتباط با دیگر مسئولان استانی و شهری است که تاکنون جزیره ای بوده است و اگر این ارتباط ها خصوصا با نمایندگان مردم در مجلس، هدفمند صورت گیرد، نتایج بهتری خواهیم گرفت.

عاقل منش خواستار توجه جدی مدیران و معاونان مالی برای جذب درآمد شد و تاکید کرد: از همان ابتدای سال باید بفکر درآمدزایی در مناطق بود و نباید فرصت ها را از دست داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *