10 فروردین 1403

دولت از هیچ کمکی به بنیه دفاعی کوتاهی نمی کند

به گزارش خبر راست،  محمدعلی نجفی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ارتش با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، به عنوان مشوق اصلی، برای رسیدن به خودکفایی و پایداری در مسیر، مقاومت و ایستادگی هستند افزود : دولت یازدهم بیشترین حمایتها را برای تقویت بنیه دفاعی کشور انجام داده است.

وی از افزایش بودجه مربوط به نیروهای مسلح و وزارت دفاع در سال ۹۵ در حدود ۷۷ درصد نسبت به سال ۹۲ و در بخش بنیه دفاعی، ۱۴۵ درصد خبر داد و افزود : این در حالی است که سهم بخش دفاعی از بودجه عمومی کشور، تا سال ۹۲، ۶ درصد از کل بودجه بوده و این رقم امروز به ۹ درصد افزایش یافته است.

استاندار گیلان با بیان اینکه ظرفیت تولید سازمان‌های صنعتی و دفاعی، ۱۴۸ درصد و صادرات بخش دفاعی ۲۲۷ درصد رشد داشته است افزود : دولت در حمایت از نیروهای مسلح در حد توان خود، تلاش کرده است .

دکتر نجفی گفت : با وجود فشارهای فراوان خارجی سامانه پدافندی اس۳۰۰ در دولت یازدهم در اختیار مردم و نیروهای مسلح قرار گرفت و این افتخاری برای دولت و کمکی به نیروهای مسلح کشور است.

استاندار گیلان با بیان اینکه بی تردید ارتقاء روزافزون آمادگی های دفاعی ، تسلیحاتی و خودکفایی نسبت به پیشرفته ترین تجهیزات در ارتش جمهوری اسلامی برکسی پوشیده نیست افزود : کشور ما قربانی تجاوز ناجوانمردانه شده است و از هیچ کس برای تقویت نیروهای مسلح و ساخت موشک و هواپیما اجازه نمی گیرد .

دکتر نجفی ارتش جمهوری اسلامی ایران را مایع ثبات امنیت و آرامش در منطقه دانست و گفت : تقویت بنیه دفاعی نیروهای مسلح ایران، تنها برای دفاع از کشورمان است و هیچ وقت علیه کشور دیگری بکار گرفته نخواهد شد.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران به رسالت خود عمل کرده است اظهار داشت: بیست و نهم فروردین ماه، تجلی ایستادگی ارتش به پای انقلاب ، پایبندی به تعهدات و موازین دینی در خدمت به آرمان های مردم و نشانگر رشادت های این نیرو در روزهای شور ، حماسه و سرنوشت است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *