10 فروردین 1403

شهردار قزوینی رشت اولین تذکر کتبی را از عبدالهی دریافت کرد

حامد عبداللهی عضو شورای اسلامی شهر رشت به علت وضعیت نامناسب شهر در حوزه‌هایی همچون آسفالت و… به شهردار رشت تذکر کتبی داد.

خبر راست/ حامد عبداللهی اظهار کرد: وجود مشکلات متعددی در سطح رشت ازجمله وضعیت نامطلوب آسفالت، رها شدن سازه آهنی پل‌های عابر پیاده، عدم تخلیه ساختمان شهرداری رشت موجب تذکر دادن بنده به شهردار رشت شده است.

وی با انتقاد از وضعیت نامطلوب آسفالت رشت افزود: متأسفانه آسفالت خیابان‌های اصلی شهر در وضعیت بسیار نامساعدی قرار دارد و موجب نارضایتی شهروندان شده است.

عضو شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: با توجه به قرارداد شهرداری رشت با مشاوران و شرکت‌های تخصصی درزمینهٔ بهینه‌سازی آسفالت انتظار می‌رود از حضور و نظرات این افراد در بهبود وضعیت آسفالت و هم درزمینهٔ آموزش تعدادی از کارکنان شهرداری رشت بهره‌برداری شود که تاکنون اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

عبداللهی بیان کرد: مباحثی ازجمله  پیاده راه مرکزی، کمبود امکانات رفاهی و خدماتی در مسکن مهر رشت، خط بی آر تی از دیگر مواردی است که بابت آن به شهردار رشت تذکر مکتوب داده‌ام.

وی با اشاره به احداث پل‌های عابر پیاده در سطح رشت بیان کرد: متعاقب قرارداد احداث پل‌های عابر پیاده که هم در مرحله مناقصه و هم قراردادهای منعقده بدون رعایت صرف و صلاح شهر انجام‌شده است قطعات آهنی رهاشده سازه پل‌ها در محل‌های جانمایی شده در معابر شهر و کنده‌کاری‌های ناشی از آن موجب انسداد معابر و مزاحمت در امر عبور و مرور شهروندان شده است و ممکن است از این بابت خسارت جانی و مالی شهروندان را تهدید کند اما متأسفانه شهردار رشت طی مدت حضورش نسبت به این موارد نیز بی‌اعتنا بوده است.

عبداللهی گفت: همچنین بیش از یک سال است که لوله‌های متعلق به پروژه جمع‌آوری روان آب‌ها در سطح شهر رشت به‌طور بی‌نظم رهاشده و عملاً هیچ‌گونه بهره‌برداری مؤثری از آن‌ها انجام‌نشده است.

عضو شورای شهر رشت خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ساختمان جدید شهرداری رشت واقع در میدان گیل آماده بهره‌برداری است و با کمبود فضای فعالیتی که شورای اسلامی با آن مواجه است انتظار داریم هر چه سریع‌تر در راستای تجهیز و نقل‌مکان مجموعه شهرداری رشت به ساختمان جدیدالاحداث و تحویل ساختمان فعلی شهرداری واقع در خیابان سعدی به شورا اقدام گردد.

عبداللهی بیان کرد: این تذکر در ۶ بند تهیه‌شده و امیدوارم شهردار رشت در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات یادشده اقدام و موجبات رفاه شهروندان را فراهم کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *