10 فروردین 1403

تمام توان خود را برای اعتلای گیلان به کار خواهم بست

مصطفی سالاری استاندار جدید گیلان با اشاره به ظرفیت‌های مختلف گیلان بیان کرد: تمام توان خود را برای اعتلای گیلان به کار خواهم بست.

به گزارش خبر راست، مصطفی سالاری پس از رای اعتماد وزرا به وی در جلسه هیات دولت در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به ظرفیت‌های مختلف گیلان بیان کرد: تمام توان خود را برای اعتلای گیلان به کار خواهم بست.

وی با تأکید بر لزوم حفظ وحدت و همدلی در گیلان گفت: با وحدت و همدلی شاهد ادامه پیشرفت در گیلان خواهیم بود.

استاندار گیلان تصریح کرد: با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های انسانی، قشرهای مختلف مردم، همراهی روحانیت معزز، مجمع نمایندگان استان، نخبگان، دانشگاهیان و بویژه مردم غیور گیلان تلاش خود را برای توسعه این استان به کار خواهیم بست.

دکتر سالاری با تشکر از پیام‌های تبریک مردم و مسئولان که بلافاصله پس از انتخاب وی در هیات دولت به‌عنوان استاندار گیلان آغاز شده است افزود: امیدوارم بتوانم خدمتگزار شایسته‌ای برای مردم خوب استان گیلان باشم.

 گفتنی است در جلسه یکشنبه هیئت دولت به ریاست حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی، مصطفی سالاری، به عنوان استاندار جدید گیلان از هیات وزیران رأی اعتماد گرفت.

در این نشست همچنین آقایان مجید خدابخش؛ به عنوان استاندار آذربایجان شرقی، قاسم سلیمانی دشتکی به عنوان استاندار ایلام، محمد حسین مقیمی به عنوان استاندار تهران و هوشنگ بازوند به عنوان استاندار کرمانشاه تعیین شدند.

هیات دولت همچنین از زحمات استانداران قبلی تشکر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *